Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: gezocht

gezocht

ik zoek een klein draaibankje waar van de snelheid vanaf 0 omw pm geregeld word ,
    dus een met variabele snelheid met zeer langzaamdraaiende toeren

gr berend

Re: gezocht

hoi, ik heb hier nog een goede huvema staan, oud beestje maar ik gebruik hem niet meer.

ho jesse
    dank voor de reaktie maar hoe groot is de draaibank en welk toerental draai ie op zn laagst

vrgr berend

Wat is het doel van de draaibank? Met 0 rpm kun je niet echt snijden volgens mij. Of zoek je meer een manipulator, om werkstukken te roteren?

hoi

ik zoek een klein draaibankje waarop ik ook schroefdraat kan maken in houten werkstukken .
    en ik wil hem op een tafel kunnen zetten.

gr berend

Hoi Berend,

In het vervolg kan je het beste aan 'gezocht' een zoekterm toevoegen. Bijvoorbeeld 'draaibank gezocht'. Dit help voorkomen dat de topics in marktplein straks allemaal 'gezocht' of 'aangeboden' heten. Daarnaast zal je makkelijker de mensen bereiken die een draaibank hebben waar ze van af willen en mensen die überhaupt geen draaibank hebben niet onnodig je topic laten lezen.

@lex

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door @lex
    Hoi Berend,

In het vervolg kan je het beste aan 'gezocht' een zoekterm toevoegen. Bijvoorbeeld 'draaibank gezocht'. Dit help voorkomen dat de topics in marktplein straks allemaal 'gezocht' of 'aangeboden' heten. Daarnaast zal je makkelijker de mensen bereiken die een draaibank hebben waar ze van af willen en mensen die überhaupt geen draaibank hebben niet onnodig je topic laten lezen.

@lex
    Je zou eens bij buitelaar kunnen gaan kijken,
    Deze bijvoorbeeld:
    http://www.buitelaar.nl/comasy/template ... uctid=2901

Hoi Piet,

Ik snap niet waarom je mijn tekst citeert. Misschien heb je de verkeerde knop gebruikt?

Om te reageren zonder te citeren kan je de 'snel reageren' of 'plaats reactie' knoppen gebruiken.

@lex

Berend ik heb ook lang lopen zoeken naar een "kleine machine". Het is de Vicmarc 100 VL geworden. Daaronder zit echter nog een interessante klasse van Woodfast (Willyvanhoute), JET 122OVS en de LARA van www.drechselbedarf-schulte.de. Als ik weer moets kiezen kocht ik die laatste qua prijs en mogelijkheden.
    De machine heeft M33 draad waarop alle gangbare hulpstukken passen. Mocht je nadien nog een grotere willen dan blijft dit een goede machine voor het kleinere werk of als demonstratiemachine. Een goede investering.
    vr.gr. Jan Pranger.

geen idee wil morgen wel even voor je kijken maar je kunt hem erg langzaam zetten.

Forum Rechten