Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Wengé fineer

Wengé fineer

Beste allemaal,

onlangs heb ik een partijtje fineer op de kop kunnen tikken echter is het iets teveel voor mij alleen.
    Wie er nog belang heeft bij mooie boekjes Wengé fineer moet dit maar even laten weten!

Het betreffen hier kwartierse boekjes van 32 vel, 0,6 mm dik. Maten tussen de 15 en 20 cm breed, langste stuk is ongeveer 39 cm.
    Ook nog een paar (wat beschadigde) dosse boekjes, 1 mm dik, 16 vel. Maten +/- 35 cm in het vierkant.

Hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, ruilen tegen ander hout kan ook! Bij interesse gelieve een PB-tje sturen! Fineer ligt in Nieuwleusen, Overijssel.

Gr. G.A.V.

Attached files

Re: Wengé fineer

Erg jammer dat het zo ver weg is, anders was ik zeker geïnteresseerd...

Succes met de verkoop/ruil!

Steven

steven, ik ga zondag naar eindhoven, misschien valt er nog iets te regelen via indirect transport?

wat zijn de prijzen waar je aan zit te denken? Heb mogelijk wel interesse in een paar boekjes.

Bram

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven Gauwberg
    Erg jammer dat het zo ver weg is, anders was ik zeker geïnteresseerd...

Succes met de verkoop/ruil!

Steven
    Misschien op laten sturen???

@poolvos en sam ponette:
    Als ik hout koop bekijk ik het liever zelf eerst, dus no can do;-)
    Toch bedankt voor het aanbod, en veel plezier in Eindhoven!

Steven

Hallo allemaal,

@Steven; opsturen is geen probleem hoor! Ik snap echter heel goed wat je bedoelt, ik bekijk hout ook liever zelf voordat ik iets aanschaf!

@Bram; ik zit te denken aan 15,- per boekje. De boekjes zitten tussen de 2 en 3 m2.

Ik ga aanstaande zondag ook naar Eindhoven dus voor de liefhebbers.....

Gr. G.A.V.

Forum Rechten