Aankoop via ToolNation.nl

CaPo70

Nieuw lid
29 nov 2015
23
0
Gouda
Ben tevreden over ToolNation, laatst de Mafell MT55 cc in Maxi-Max besteld met geleidingsliniaal F160 met invalpositie mal, parallelgeleider, systainer en extra zaagblad voor € 593 incl. BTW.
Zat ook nog een leuk presentje bij voor mijn kleine man.

Al met al prima.
 

CaPo70

Nieuw lid
29 nov 2015
23
0
Gouda
Bij mij kwam die 2 dagen na de factuur.
Graag een uitgebreide review van je nieuwe zaagtafel, ik twijfl nog steeds tussen de 7491 en de 745, toch een aardig prijsverschil als je de 745 bij HD Tools koopt ( € 567,50 ).
Grotere stukken zaag ik wel met mijn Mafell :p...
 

miekol

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
194
0
Ik moet trouwens zeggen dat ik het er recentelijk weer eens op gewaagd had bij Toolnation en dit keer prompt de volgende dag geleverd. Wellicht waren de problemen van tijdelijke aard of had ik eerder pech.
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
Bij mij kwam die 2 dagen na de factuur.
Graag een uitgebreide review van je nieuwe zaagtafel, ik twijfl nog steeds tussen de 7491 en de 745, toch een aardig prijsverschil als je de 745 bij HD Tools koopt ( € 567,50 ).
Grotere stukken zaag ik wel met mijn Mafell :p...

Heb ook getwijfeld hoor ..
Motor is 2000 watt en tafel kan iets breder en vooral het spouwmes kan er gemakkelijk uit zonder tools ..
Trouwens hd tools spreekt van 1700 watt .. kan goed zijn dat nog type 2 of 3 is ... type 4 is 1850 watt ( max breedte is 610mm )
Moest je deze bij hdtools bestellen zou ik toch vragen of het een type4 is .. mss is het oude stock van type 3 ..
Als het een type 4 is .. dan wel zeer goedkoop idd ..
Vraag is natuurlijk is dat het +/- 250 € prijsverschil waard .. maar hierover meer in ander topic :)
 
Laatst bewerkt:

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Een aantal bestellingen gedaan en met wisselend resultaat. De eerste lieten op zich wachten en telefonisch contact vond ik wat bot. Druk en... niet het gevoel een webshop waardig. Immers als je pretendeert dat voor .... besteld de vorige dag geleverd. Dat viel vies tegen.

De laatste bestelling voor een kapex ug enz... ging weer van een lije dak. Had wel eerst gebeld of het daadwerkelijk op voorraad was. Na overleg met het magazijn de volgende dag binnen. Het kan dus wel meer even bellen .......
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
vanmiddag mailtje gehad .. de zaag is onderweg met transporteur .. wss morgen hier .

Dus 1 tot 4 werkdagen klopt nog .. ik vrijdag na 15u besteld .. er voor had ik ze mss vandaag al gehad ..
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
Bij mij kwam die 2 dagen na de factuur.
Graag een uitgebreide review van je nieuwe zaagtafel, ik twijfl nog steeds tussen de 7491 en de 745, toch een aardig prijsverschil als je de 745 bij HD Tools koopt ( € 567,50 ).
Grotere stukken zaag ik wel met mijn Mafell :p...

Ik had even snel contact formulierke ingevuld op HD Tools .. en ze bevestigen dat het een Type 4 is .. zeer lage prijs dus .


Nieuwe model nr. 4

Met vriendelijke groet,

Rob Joosten

HD-TOOLS B.V.


 

gerardweert

Actieve deelnemer
21 feb 2018
55
16
Het is momenteel een groot drama bij Toolnation. Op internet regent het klachten.
Ik zelf ben al 2 weken aan het wachten op een paar freesjes die op voorraad zouden liggen.
Excuus is corona en ze hebben een nieuw magazijn in gebruik genomen. Van de laatste 50 ervaringen in de afgelopen week zijn er maar een paar positief.
Dus ik zou maar wachten tot het nieuwe magazijn goed loopt. Ik heb er verschillende keren gekocht zonder problemen, dus ze kunnen het wel.
 

JoostHout

Nieuw lid
6 apr 2021
8
1
Wageningen
Bij mij een zelfde ervaring. Waar ik voorheen bestelde kwam niet de dag erna, maar dat hoeft voor mij ook niet, maar wel binnen een dag of 7. Nu heb ik twee bestellingen uitstaan. Wat mij verbaast is dat ze geen voorraad hebben op de lamello 20 of ze even niet kunnen vinden. En de bestelde stofzuiger staat op voorraad, maar wordt niet uitgeleverd. Ik dacht, ik bel even: 46 wachtende voor u, en een dag later weer. De prijs is goed bij hun, maar de levering onbetrouwbaar en contact leggen is heel moeilijk.
 

Tijmen

Actieve deelnemer
Het is echt een bedroevend slecht bedrijf.
Oktober een dewalt tafelzaag gekocht, was iets niet in orde. Afgrijselijk lang gewacht, en stuurden ze het verkeerde op. Dat moest ik terugsturen, dan zouden ze wat doen. En vervolgens wacht ik nu een maand of 2, op een onderdeel dat op hun site op 'voorradig' staat.
Wat een bende
 

MrHLN

Actieve deelnemer
26 apr 2020
70
30
Noord-Holland
Ook hier een boel problemen. Makita apparatuur besteld ivm gratis accu actie. Hopelijk komt de levering nog voor einde van deze maand... nietszeggende reacties via de mail, om over telefonisch contact nog maar te zwijgen... na super positieve ervaringen vorig jaar was dit de laatste keer bij toolnation, ongeacht de prijs
 

wimpie

Actieve deelnemer
29 sep 2015
290
110
ga toch een beetje tegengas geven... al veel bij toolnation besteld (omwille van prijs, aanbod en verlengde garantie) en nog nooit problemen gehad. laatste dag van Maart (31/3) ook nog 2 makita machines besteld ivm de batterij actie en heb die vorige week ontvangen. (ingave op Makita site kan tot eind van de maand) Wist dat omwille van de verhuis er een vertraagde levering zou zijn, vind hun website ook heel duidelijk.

enig puntje van kritiek is dat ze geen contact form hebben. Blijkbaar kan je momenteel enkel bellen en geen mail/formulier opsturen. Dit zouden ze beter omdraaien...als het pokkedruk is wil je net geen telefoons beantwoorden maar is mail handiger en beter in te plannen....

zou ze toch een beetje krediet geven
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.