Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

gezocht : afzuighulpstuk Scheppach HM2

Hallo,

Wie heeft er nog een kunststof afzuighulpstuk liggen voor een Scheppach HM2 en wil hem wel verkopen?
    Het gaat om het hulpstuk voor de vlak vandiktebank zelf.
    Ik woon zelf in Nijmegen, dus kan hem niet in alle gevallen op komen halen.

Groeten,
    Raymond

Re: gezocht : afzuighulpstuk Scheppach HM2

bedoel je de kap die je in onder het verdikte stuk schuift als je gaat schaven? of bedoel je de kap die je er boven op zet als je gaat van dikken?

Ik heb de eerste nog liggen voor het vlakken. Een metalen dus geen plastic rommel. Ik heb deze over aangezien ik nu een hm3200 heb.

Dag Jesse,

Dank voor je reactie. Heb me pas een paar dagen geleden geregistreerd op het forum, maar kwam er al wel regelmatig terecht via google. Echt fantastisch wat iedereen voor elkaar kan betekenen.
    Ben zelf ook al een tijdje bezig met houtbewerken en heb afgelopen zaterdag via marktplaats bij dezelfde verkoper een afzuiger en de Scheppach HM2 gekocht.
    Helaas zat er geen afzuighulpstuk bij, dus dit leek mij een goede aanleiding me aan te melden bij woodworking.nl.
    Nu begon ik mezelf ook al af te vragen of er niet twee verschillende hulpstukken nodig zijn, en uit je reactie blijkt dat inderdaad zo te zijn. Ik heb ze dus allebei nodig.
    Ik weet niet precies waar je woont en of het opgestuurd kan/moet worden en wat je er voor wilt hebben, maar wil hem graag van je overnemen.

Groeten,
    Raymond

p.s. Is het nu handig je een PB te sturen met mijn mailadres?

hoi raymond,

voor de hm2 zijn inderdaad 2 hulpstukken nodig. Deze zijn van orgineel van plastic. Ik heb een metalen.
    Ik wil er 50 euro graag voor hebben, verzenden kan maar kosten zijn voor jou.

Dag Jesse,

Dank voor je aanbod, maar ik probeer toch eventueel de twee hulpstukken van kunststof te krijgen.
    Het gaat me op deze manier namelijk te veel kosten, aangezien ik al veel geld aan spulletjes heb uitgegeven de laatste tijd.

Groeten,
    Raymond

Forum Rechten