Mijn Draaihol 300x400 cm

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Ron

Dat is een best hok geworden, scheelt wel het atletische trap klimmen ;) Ik hoop dat je er veel nieuw draaiwerk kan maken. Een klein potkacheltje zal meer dan voldoende warmte geven, afval snippers zat dank ik.

Hartelijke groet Hugo
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Oja dat zie ik nu ineens. Heb je een nieuwe draaibank? of heb je er iets aan veranderd. Die op het zoldertje leek mij veel smaller

HG Hugo
 

poolvos

Actieve deelnemer
28 aug 2010
318
0
69
Rotterdam
www.ericofon.nl
Hoi Hugo,
Tis dezelfde draaibank heb er alleen een verlengstuk bij gekocht werkt veel prettiger en ja scheelt hoop klim werk. Als je in de buurt bent ben je van harte welkom.
Gr
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Ron
Ik had je al een tijdje niet meer op het forum voorbij zien komen en dacht dat je de draaibank aan de wilgen had gehangen. Nu een nieuwe keet en een verlenging aan het bed. Je bent zo te zien goed bezig. Kan je vetellen en laten zien wat je zoal heb gedraaid.

Als ik in de buurt ben kom ik zeker even buurten. ;)
HG Hugo
 

poolvos

Actieve deelnemer
28 aug 2010
318
0
69
Rotterdam
www.ericofon.nl
Hola Hugo,
Heb weinig gedraaid want werd het een beetje zat op dat zoldertje heb verleden week het hol laten plaatsen werkbank erin gemaakt electrisch etc, nu moet ik achter het hout aan denk het een ritje Zwolle wordt want daar schijnt een hele goedkope houthandelaar te zitten :D ene Rick of zo die heeft hout op maat want de lintzaag die ik wilde kopen een Sheppach Basato 3 wordt tijdelijk niet geleverd daar er vele klachten over zijn.
Gr
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Een HOUTHANDELAAR in Zwolle :?: :?: :?: :?: :?:
Ik heb geen idee waar je het over hebt :?: :?: :?: :?:
Misschien een keer de zoekfunctie gebruiken. :!: :!: :!: :!:
Daar zal je best wel een antwoord vinden. :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Maar alle gekheid op een stokje, een ritje naar Zwolle is echt een uitje, De fam Koorman heeft de koffie altijd klaar staan, en er moet vast wel hout worden opgeruimd. Doe Rick de groeten uit Ridderkerk
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Goedkoop ???? Wie zegt dat ?? Hahaha

Iedereen is altijd welkom. Gewoon even een berichtje sturen. Kijken kan ook altijd !! Niets is zo fijn als een beetje over hout en houtbewerken kletsen!!
 

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
ik weet niet of het een beetje geisoleerd is, maar mijn draaihok is ook van dat formaat, en is zeer goed geisoleerd, het warmt er binnen een uur op door de warmte van de draaibank motor en het licht! ik heb geen kachel nodig!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.