Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Henk Jan stelt zich voor

Bouwjaar 1983. Beginnend houtbewerker. Ik werk op werkdagen met m'n hoofd (webredacteur bij publieke omroep) en in de vrije tijd met mijn handen.

Momenteel (2011) gaat er veel tijd op aan het opknappen van ons eerste koophuis maar daarna hoop ik tijd te vinden om een hemelbed, gangkastje, toilettafel, schuur met veranda, etc. te maken.

Ik ben vooral een lezer op dit forum en hoop van de ervaring van anderen en hun projecten te kunnen leren. Ik werk hobbymatig met hout en ben qua budget beperkt. Ik verdien er nu eenmaal niet mijn brood mee. Wel probeer ik binnen mijn budget de meest geschikte machines te verkrijgen.

Voorts hou ik van allerlei klussen, muziek luisteren, koken en bakken.

Lopende projecten (sept. 2011): Lambrisering in gang, trapopgang.
    Opgeleverde projecten: woonkamer met stucplafond (schuurwerk, laten doen door stukadoor), muren zelf gepleisterd, gordijnkoven, houten vensterbanken.

Machines: DeWalt DW711 tafel-, afkort- en verstekzaag, Bosch POF 1400 ACE bovenfrees, Bosch PST-55-PE decoupeerzaag, Makita BO4565K vlakschuurmachine.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Re: Henk Jan stelt zich voor

Welkom op dit forum van houtbewerkers. Ook leuk dat je je machinepark zo overzichtelijk tentoonstelt.
    Zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt zijn de meeste forumleden visueel ingesteld oftewel zien ze graag plaatjes van je werk. Dat is ook de reden dat m'n camera tot de vaste uitrusting van de werkplaats behoort. Ik hoop dat m'n Olympus tegen stof kan.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Welkom !!!

welkom op het forum.

Bedankt voor de leuke reacties. Leuk om jullie werk ook te zien. Ik zal foto's maken van de lambrisering, wanneer deze af is.

Forum Rechten