ohhh postbode, war bent u!!

renes

Actieve deelnemer
28 jul 2010
29
0
Morgen komt als het goed is een zending van een ons bekende firma in Arnhem. Deze zending zal onder andere twee schaafbeitels van het wat onbekende merk Lee Nielsen (wie heeft er ooit van gehoord :p ) bevatten ter vervanging van mijn absoluut niet voldoende Stanley beitels. Ik hoop dat de beitels voldoen aan de verwachtingen die ik heb. Volgens de verkoper is het een wereld van verschil met de Stanley beitels welke hij halfproducten noemde.....ik ben benieuwd. Scherper te krijgen, harder, langere standtijd.....zou het echt zo zijn?? Klinkt te mooi om waar te zijn.....Naja, nog één nachtje slapen.... :lol:
 

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
het is echt zo wat ze zeggen ik heb ook een lie nielsen schaafbeitel in mijn stanley nr 4 en ik heb er ook een keerbeitel van lie nielsen bij alleen daar moet ik eerst nog wat aanpassingen bij doen dan is het helemaal top
het A-2 staal en dikkere beitel doen het echt goed, ik zou niet anders meer willen

groeten Bas
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Morgen in de krant:

'Wilde man bespringt postbode'

"Dit heb ik nog nooit meegemaakt" zei de heer Groot, die met gescheurde kleren zich uit de voeten maakte.
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Ik ken het gevoel, zul je zien dat de pakketdienst langskomt als je net even weg bent. Grrrr! Weer een dag langer wachten :evil:
Laat even weten wat je van de LN beitel vind.
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
Wellicht ter overvloede, maar ik heb laatst ook een simpele beitel en keerbeitel vervangen door een Ron Hock combinatie. Jaaaa het verschil is enorm.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Is 'tie der'al?
Ray Iles beitels hier en inderdaad een merkbare verbetering van de schaaf. A2 staal zou een langere standtijd moeten geven, kan ook geen kwaad natuurlijk.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.