Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

ohhh postbode, war bent u!!

Morgen komt als het goed is een zending van een ons bekende firma in Arnhem. Deze zending zal onder andere twee schaafbeitels van het wat onbekende merk Lee Nielsen (wie heeft er ooit van gehoord :P ) bevatten ter vervanging van mijn absoluut niet voldoende Stanley beitels. Ik hoop dat de beitels voldoen aan de verwachtingen die ik heb. Volgens de verkoper is het een wereld van verschil met de Stanley beitels welke hij halfproducten noemde.....ik ben benieuwd. Scherper te krijgen, harder, langere standtijd.....zou het echt zo zijn?? Klinkt te mooi om waar te zijn.....Naja, nog één nachtje slapen.... :lol:

Re: ohhh postbode, war bent u!!

het is echt zo wat ze zeggen ik heb ook een lie nielsen schaafbeitel in mijn stanley nr 4 en ik heb er ook een keerbeitel van lie nielsen bij alleen daar moet ik eerst nog wat aanpassingen bij doen dan is het helemaal top
    het A-2 staal en dikkere beitel doen het echt goed, ik zou niet anders meer willen

groeten Bas

Morgen in de krant:

'Wilde man bespringt postbode'

"Dit heb ik nog nooit meegemaakt" zei de heer Groot, die met gescheurde kleren zich uit de voeten maakte.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008

Ik ken het gevoel, zul je zien dat de pakketdienst langskomt als je net even weg bent. Grrrr! Weer een dag langer wachten :evil:
    Laat even weten wat je van de LN beitel vind.

Wellicht ter overvloede, maar ik heb laatst ook een simpele beitel en keerbeitel vervangen door een Ron Hock combinatie. Jaaaa het verschil is enorm.

Is 'tie der'al?
    Ray Iles beitels hier en inderdaad een merkbare verbetering van de schaaf. A2 staal zou een langere standtijd moeten geven, kan ook geen kwaad natuurlijk.

Forum Rechten