Hammer A3 26

PJV

Nieuw lid
3 sep 2011
5
0
Hallo,

Ik overweeg om een Hammer A3 26 vlakvandiktebank aan te schaffen. Zijn er leden die ervaring met deze machine hebben en zo ja hoe is die ervaring?
De reden om de A3 26 aan te schaffen en niet de grotere A3 31 is de beschikbare ruimte.

groeten,
PJV
 
A

Athanor

Guest
Ik heb geen ervaring met deze machine, maar zoals je gelezen hebt heb ik de C31 combinatiemachine besteld met de A3 31 als vlakvandiktebank. Ik heb de keuze gemaakt op functionaliteit en kwaliteit, tegen een aantrekkelijke prijs. De nieuwe modellen hebben vlakbanktafels die gelijktijdig omhoog klappen en blokkeren geen ruimte in de werkplaats. Ik heb verschillende testen gelezen, en in alle gevallen komen de machines er goed uit. Ik denk dat je voor die prijs een uitstekende machine koopt!

Fons
 

PJV

Nieuw lid
3 sep 2011
5
0
Hallo Fons,

Bedankt voor je reaktie. Ik doe er mijn voordeel mee.

Groetjes, PJV
 
A

Athanor

Guest
Oké, succes met je keuze en laat nog eens horen wat het gaat worden.

Fons
 

PJV

Nieuw lid
3 sep 2011
5
0
Hallo Fons,

Ik heb vandaag de Hammer A3 26 besteld. Levertijd is ongeveer 10 weken. Wel lang maar ja, geduld is een schone zaak.
Ik ben benieuwd hoe het is om met deze machine te werken.

groeten, PJV
 
A

Athanor

Guest
Proficiat met je aankoop! Ik denk dat je er een mooie machine voor de kleinere werkplaats aan hebt. Bovendien kun je nog afneeembare tafelvelengingen kopen wanneer je behoefte aan meer lengte in de schaaftafels krijgt. Tsja en nu maar geduld uitoefenen.......

Fons
 

PJV

Nieuw lid
3 sep 2011
5
0
Hallo Fons,

Ik werk nu ongeveer 2 maanden met de machine. Werkt perfect. Is absoluurt een aanrader.

Groeten,
PJV
 

dif

Actieve deelnemer
10 jan 2010
120
0
BE- Linter
Hammer is van dezelfde fabrikant als Felder en gelijkwaardig aan Felder, met net iets minder mogelijkheden, en beterkoop. Waar Felder voor de professional is, is Hammer voor de semi-prof.
Ik heb de Hammer lintzaag en een oude combiné 5in1 van Robland. Als mijn Robland of één van de onderdelen het laat afweten zal deze ook vervangen worden door Hammer (wel geen combinatiemachine meer)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.