reststukken en vormgeving

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Maak je een paar mooie bijzettafeltjes, dan houd je met het uitzagen op de lintzaag ook stukken over.
Weggooien is zonder dus bedenk je een juiste bestemming. Ik zag er een mooi object in met rvs pennen.
Een ingeving, een idee, iets voor je zien en dat maken, aar kan ik nu van genieten en jullie hopelijk ook.
vr.gr. Jan Pranger.

Attached files
 

tuoh

Oud hout
Hallo Jan,

dit is wat men noemt "twee vliegen in één klap slaan" :D mooie recyclage, lijkt wel een gestileerde harp.

Je twee tafeltjes doen me altijd denken aan Ninja werpsterren, vermoedelijk teveel kung fu films gezien in mijn jeugd.

Wel een zeer geslaagd ontwerp trouwens.



Mvg,

André
 

tomasolaerts

Actieve deelnemer
5 aug 2010
33
0
hoe heb je de bevestiging van de zijstukken aan de cirkel gedaan?
Ik heb geen boor die gaten zo diep kan maken dat die stalen pennen erin passen..

groetjes,


Tomas
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
André en Tomas bedankt voor de reactie.
"Een gestileerde harp" - leuke associatie André.
Tomas het zijn drie gaatjes van twee mm met een gewone boormachine - gewoon uit de hand.
In de tafeltjes heb ik gaten geboord met de kolomboor 16 mm.
Heel leuk zo'n project om te doen.
vr.gr. Jan Pranger.
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Grappig, ik zag die pennen en dacht, Hey dat is een wierrookhouder!

Maar het zijn alleen metalen pennen begrijp ik. Zoiets als dit is ook ideaal als wierrookbrander als je er een geultje in schuurt. Dan is het nog functioneel ook. Mooi gebruik van reststukken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.