Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

restmateriaal plaatmateriaal

Hallo allemaal,
    ik heb regelmatig redelijk grote hoeveelheden restmaterialen berkentriplex 18mm.
    Voor de liefhebber is er nog best wat leuks van de maken, ik vind het dan ook zonde om het allemaal weg te gooien.
    Het materiaal is prachtig om kinderspeelgoed van te maken.
    Als er iemand intresse heeft, mag die het materiaal gratis komen ophalen.

Groet,
    Jules Bosma
    http://www.cncwerk.nl

Re: restmateriaal plaatmateriaal

Jules WAAR zit je Ik maak voornamelijk objecten van multiplex ik zou graag een keer wat komen halen

oops ik heb al gezien waar je zit maar Herenvee is net iets te ver.
    Veel Noorderlingen hier op het forum trouwens

@houtmannetje, misschien een leuke gelegenheid om eens wat forumgenoten te bezoeken, daar in dat hoge Noorden??

jaap

Athanor
    Guest

Jaap, je neemt me de woorden uit de mond.... Als we hier nu nog een geschikte werkplaats voor hem weten.... Maar ja, moet hij weer verhuizen

Fons

Wil je gerust een seintje geven wanneer er weel een pallet vol staat?
    Heb op dit moment zo'n 50 ronde schijven diameter 30 cm een 50 vierkant bordtje 20x20cm staan, niet zoveel dus.
    Ik ben net verhuisd met mijn bedrijf en heb net grote hoeveelheden restmateriaal weggegooid!
    Nog ongeveer een kub (bigbag) reststukjes berken/mdf, is eigenlijk rommel.
    Groet,
    Jules

@fons, wie wil er nu niet in ons mooie Heitelan wonen??

jaap

Athanor
    Guest

Ja, Hoe kan ik er aan twijfelen he? En dan eens per 20 jaar een elfstedentocht op de koop toe! En al die serieuze collega's houtbewerkers met dan niet te vergeten straks een pallet vol multiplex die hij hier geinspireerd door 't Heitelan tot fraaie objecten transformeert!

Ik zie het al gebeuren!

Fons

hmmm ik moet komende week naar een werkplaats gaan kijken

hier wat info
    BEGANE GROND:

ENTREE/HAL: Voorzien van pantryblok en afzonderlijk betegeld toilet en fonteintje, trapopgang naar eerste verdieping.
    BEDRIJFSHAL: circa 182 m². Voorzien van betonvloer, diverse elektriciteitsaansluitingen en overheaddeur.

1e VERDIEPING:
    Fraaie KANTOOR annex SHOWROOMRUIMTE: circa 111 m². Deze ruimte is nog te voorzien van een indeling.
    EXTRA KAMER
    MAGAZIJN- VOORRAADRUIMTE: circa 60 m²

OPMERKING: De bedrijfshal heeft een afzonderlijk kadastraal nummer en alle energievoorzieningen zijn gescheiden. De bedrijfsruimte is bereikbaar via een kleinschalig industrieterrein dat is gesitueerd aan de noordoost kant van Bavel. De snelle ontsluiting na Breda en diverse uitvalswegen zoals de A 58. A27 en de A16.

De bedrijfshal is voor meerdere doeleinden geschikt bv opslag of werkruimte in combinatie met showroom of kantoor.

De mogelijkheid bestaat om bij deze bedrijfshal deze woning met kantoorruimte (voormalige garage) te huren,
    waarvan de indeling als volgt is:

Begane grond: Woonkamer 48m², open keuken, bijkeuken, kantoorruimte en aanpandige multifuntionele kamer.
    1e Vedieping: 3 slaapkamers, badkamer.
    2e Verdieping: 2 slaapkamers.
    Deze woning is te bereiken via het Wikkeveld.

daar vandaan is het ongeveer 175 km naar Heerenveen

Dat is een mooi optrekje houtmannetje, neem je het huis er ook bij? Vooral dat roze hemelbed ziet er puik uit

het huis is niet helemaal mijn smaak en een tikje te groot, maar als het doorgaat neem ik het er waarschijnlijk wel bij,, spannend hoor!!
    dit is het huis

Forum Rechten