Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

lampje voor de vriendin

Hey ,

mijn nicht had aan mij gevraagd of ik voor haar klas ( kleuterleidster ) een soort van weekkalender wou maken .
    Dit deed ik natuurlijk graag voor haar .
    De deurtjes bevestigen was wel even lastig met die kleine vijsjes van de scharniertjes :shock:
    Het moest niet vernist worden omdat zij er nog gaat op schilderen , en dit is het geworden .

.

Dan heb ik ook een 3tal weken geleden een meisje leren kennen waarmee het wel klikt.
    Ik had haar al een juwelenkistje gemaakt ( een paar topics terug) , maar dit heeft ze al gezien.
    Dit ga ik haar morgen afgeven en ik wil haar nog verrassen met nog iets extra.
    Dus wou ik haar naam uitzagen om op haar muur te hangen of op een kastje te zetten.
    En daaruit is dit tevoorschijn gekomen .

Maar dan vond ik het plankje waar de letters waren uitgezaagd ook nel nog mooi , dus had ik het gedacht van hiervan een lampje te maken.
    Omdat ik dit niet van plan was had ik op de zijkanten toch wat te weinig hout over dus dat ging wel een keer breken , en ja hoor tijdens het haaks schaven is er een stukje afgebroken.
    Dus op een ander plankje de letters overgetekend en opnieuw uitgezaagd .
    En zie hier het resultaat .

Nu maar hopen dat ze het mooi vindt en er blij mee is

groetjes
    ruben

Re: lampje voor de vriendin

Ruben, dat moet ze toch geweldig vinden, een vriend die zo creatief is en dat doet met haar steeds in gedachten.

Veel succes!!

jaap

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Ruben,

Dat is weer een leuk project!!

Op deze manier zal ze niet gauw klagen, dat jij alweer aan het klussen bent

Athanor
    Guest

Zo zie je maar weer dat liefde een ongekende kracht is die de lust tot werken en creativiteit oproept. Prachtig!

Fons

Iedereen bedankt voor de positieve reacties .
    Toch nog een klein incidentje gehad tijdens het vernissen.
    Ik had eerst de naam vernist en dit dan omhoog gehangen , en natuurlijk tijdens het vernissen van
    het lampje moet ik tegen de letters gestoten zijn .
    Plots klak , op grond gevallen :cry: .
    Al bij al viel het echt nog heel goed mee , enkel het bovenste stukje van de J was afgebroken .
    Dus heb dan maar de vernis er afgeveegd met een vod en het stukje er terug aan gelijmd , en vanmorgen was er al niets meer van te zien hehe.
    Ik heb er dan geen laagje vernis meer opgezet omdat ik het wel mooier vond zo omdat het niet zo glansde.
    En ze was er blij mee hoor 8-)

groetjes
    ruben

Hey ,

nu voelde ze zich natuurlijk genoodzaakt om voor mij iets te kopen ( wat helemaal niet nodig was ).
    Ze had mij al gestuurd dat ze dus ook een verrassing voor mij had .
    En vandaag ben ik voor men werk nog eens bij haar langs gegaan en ja ik kon het mij niet laten om daar met lege handen toe te komen , dus heb ik haar nog een kleinigheidje gemaakt vanmorgen .
    Eerst dacht ik nog een klein doosje in een hartvorm te maken maar hiervoor moet ik eerst achter degelijke figuurzaagjes want ik moet hiervoor in 30mm dikke meranti zagen :? .
    Dus heb dan maar iets anders bedacht .
    Tijd om te vernissen was er niet meer dus het ik het naturel afgegeven .

groetjes
    ruben

Hier nog even een paar foto's van het lampje en de naam als het vernist is .

groetjes
    ruben

Mooi Ruben, niet alleen je spullen maar dat je ook de reden waarom, met ons deelt!

Volgens mij hout je echt van haar, super man!!

jaap

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Erg leuke projecten, het verhaal maakt het allemaal nog mooier!!

Maarr...uh....Wat heb jij eigenlijk gekregen ?

Forum Rechten