Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Set steekbeitels te koop

Te koop:

Op één beitel na (19mm), niet gebruikte nieuwe Lie-Nielsen 5-delige steekbeitel set, met de maten 3,6,9,13 en 19 mm.
    Reden tot verkoop: Persoonlijk geen fijne beitels voor mij, ik heb vrij grote handen. Kortom een vrij impulsieve aankoop geweest.

nieuwprijs: 295,- euro. Mijn vraagprijs is 200,- euro excl. eventuele verzendkosten
    Hopelijk kan ik er hier nog iemand blij mee maken!

Re: Set steekbeitels te koop

Misschien kan een forum lid voor jouw er grotere handvaten voor draaien .

Dit moet toch wel op te lossen zijn !!!

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Oeiiiii.......erg aantrekkelijk..........ik had me zo voorgenomen geen LieNielsen beitels te willen .......nog even een nachtje slapen!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rendew
    Misschien kan een forum lid voor jouw er grotere handvaten voor draaien .

Dit moet toch wel op te lossen zijn !!!
    Bedankt voor het meedenken/leven Maar ik heb toch besloten om ze weg te doen.
    Ik probeer mijn Nooitgedacht collectie wel uit te breiden, daarmee durf ik tenminste wel mee te werken

Dat zou ik Nooitgedacht hebben dat je een nooitgedacht prefereert voor een Lie echt nooitgedacht :mrgreen:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rendew
    Dat zou ik Nooitgedacht hebben dat je een nooitgedacht prefereert voor een Lie echt nooitgedacht :mrgreen:
    Eh, die middelste nooitgedacht moet nooitgedagt zijn... ;-)

Juist, het is NooitgedaGt !

De enige NooitgedaCHt's die op de markt zijn gekomen lang geleden, zijn van een Duitse schaatsenkopiëerder die zijn huiswerk niet goed had gedaan toen hij zijn eigen producten onder de Nooitgedagtnaam wilde uitbrengen.

ops:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman
    Oeiiiii.......erg aantrekkelijk..........ik had me zo voorgenomen geen LieNielsen beitels te willen .......nog even een nachtje slapen!!!
    Niet te lang over nadenken Rick, is een mooie prijs. Bij de huidige koers ongeveer de nieuwprijs in USD. Was zelf even in de verleiding, maar ik sla over drie weken wel mijn slag. Kan nu iemand anders profiteren.

Zou er nog eens over nadenken Geertjun. Heb toevallig beide, de set van LN en een hele verzameling Nooitgedagt, vooral omdat Nooitgedagt Fries is en het vroeger een goede klant van mij was. Maar de kwaliteit van de beitels is niet met elkaar te vergelijken, ik vind de LN super, zeker ook ergonomisch. Ik zou even doorzetten en er aan wennen, ik gebruik ze veel voor het fijnere werk, ik hak er niet zo veel mee. LN heeft ook langere handvaten zodat je ze met twee (bij jouw misschien net niet) handen vast kunt houden en dan je lichaamsgewicht gebruiken om een spaan weg te steken. De LN zijn ook prachtig geslepen met een heel dun randje aan de zijkant, niet scherp, maar zo dat je er toch mee in kleine hoekjes kunt komen, zoals bij zwaluwstaarten ed.

jaap

Forum Rechten