Waar kan ik een lintzaag bestellen?

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Hallo,

Ik heb een (heel) oude Huvema lintzaagmachine die ik heb 'gereviseerd', wie weet waar ik via internet lintzagen kan bestellen (als particulier)? Het gaat om een zaag van 1783mm lang, 0,4mm dik en tussen de 6 en 12mm breed.

b.v.d.

Peter
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Bedankt Superfly. Maar toevallig heb ik maandag een mail gestuurd via deze site, helaas nog geen antwoord gekregen. Ook telefonisch kan ik ze tot nu toe niet bereiken.
 

Chris

Nieuw lid
16 dec 2008
8
0
Willy Vanhoutte BVBA
Industriepark 11
8730 Beernem
Tel +32-50-781794
Fax +32-50-781964
http://www.willyvanhoutte.be

Ik heb er verleden maand een stel linzagen gekocht voor een zwart-groene elektra-beckum. Oud beestje dus. Lintzagen waren een dag of 3 later geleverd.
 

Ger

Actieve deelnemer
7 aug 2008
28
0
Beste peter,

De lindzaag kun je of bij memenco.nl bestellen hebben een hele lijst op het net staan of bij baptist in arnhem.

mvg Ger
 

Jules Bosma

Actieve deelnemer
23 jan 2009
52
1
www.cncwerk.nl
Beste Peter,
Lintzagen worden altijd op maat gemaakt en zijn over het algemeen niet duur.
Je moet rekenen op 10-30 euro.
adres voor de industrie is slijpservice meppel, zoek maar even op google.
Mocht je overal tegen dichte deuren aanlopen, geef dan even een seintje dan bestel ik wel even een zaag voor je via mijn bedrijf.
Hou er bij de lengte wel rekening mee dat je nooit de maximale maat opgeeft die op de machine kan, dan heb je geen ruimte meer om te spannen.
Ook lintzagen rekken uit.

groet,
Jules
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.