Mini gereedschap

Jan Willem

Nieuw lid
19 aug 2011
4
0
Voor mensen die klein gereedschap nodig hebben dat ook werkt.

link verwijderd.

Ze verkopen leuk en handig gereedschap.
Van kruishout tot schaafjes.
 

jokke

Actieve deelnemer
10 jul 2009
477
20
Waarom verwijs je, ook in al je andere berichten, zo graag naar herman buitelaar?
 

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
357
19
Zuid-holland
jokke zei:
Waarom verwijs je, ook in al je andere berichten, zo graag naar herman buitelaar?

Wat is er dan mis dan aankopen doen bij Herman Buitelaar ,er word toch ook verwezen naar andere ondernemingen.

Ik ben dik tevreden over mijn aankopen bij Hermand buitelaar in Gouda en HBM in Wadinxveen.
Ik kan me voorstellen dat houtbewerkers die hun boterham moeten verdienen met houtbewerken een duurdere machine aanschaffen maar een hobbyist neemt wellicht genoegen met een goedkoper die mogelijkerwijs niet onder doe voor een merkmachine.
Ik kom regelmatig berichten tegen van woodwerkers die een dure machine hebben gekocht waarbij ze niet te vreden zijn en met stunt en vliegwerk de machine op orde krijgen.
Dus dit zet wel aan het denken of niet.



Simon
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Simon,

er word niet gezegd dat er iets mis met hbm, maar er word commentaar geleverd op zijn posts. Dat zijn er slechts drie en in alle drie word er enkel verwezen naar de genoemde winkel.
Niks mis met het vernoemen van een winkel, maar als dat het enige is wat je in je posts doet, dan heet dat spammen en dat is bepaald niet gewenst gedrag.
 

Jan Willem

Nieuw lid
19 aug 2011
4
0
Het is alleen een betje jammer dat het op deze manier gaat.
Omdat ik een paar jaar geleden zelf in een gereedschapzaak (Breur) gewerkt heb weet ik een betje dat bepaalde merken de zelfde machine verkopen voor uiteenlopende prijzen dus waarom meer betalen en waarom zou je mensen niet vertellen waar ze iets voor een leuke prijsen kunnen kopen.

Hier zijn geen verkeerde bedoelingen daarom is het zo jammer dat mensen op deze manier moeten reageren, je hoeft mijn bericht niet te lezen.

Gelukkig zijn er ook mensen die het wel kunnen waarderen.

Jan Willen
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
@Jan Willem: Wanneer je alleen maar berichtjes plaatst met daarin links naar een specifieke winkel, dan krijgen we hier het gevoel van: wij van WC-eend raden WC-eend aan. En je bent niet de eerste en ook niet de laatste. Op een gegeven moment hebben de mensen er genoeg van, hetgeen doorschemert in de reakties. Op zich had je dit zelf ook kunnen bedenken, tenzij je erg naief bent.
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Beste Jan Willem,
het punt is dat het niet gaat om de winkel die je noemt, veel mensen op het forum hebben produten en gereedschap van ze in huis, de ervaringen verschillen, sommige gereedschappen zijn prima, andere vallen wat tegen. Het is prima om een winkel te noemen en mensen te wijzen waar ze gereedschap kunnen vinden. Maar als je op één dag in verschillende onderwerpen te pas en te onpas één en dezelfde winkel noemt als alternatief voor alles wat je kan willen op houtbewerkingsgebied lijkt het een beetje alsof je banden met deze winkel hebt, en daar kunnen we allemaal niet zo goed tegen.


Groeten,

Jan van Dijk
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Ben het met de forumleden eens, dat dit gewoon sluik reclame is. Het gaat niet over een specifiek stukje gereedschap, of aanvullende informatie en daarom de link verwijderd.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.