Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Al meer dan 2000 forumleden

Zeer gewaardeerde forumleden,

julllie inzet en bijdragen hebben er voor gezorgd dat ons houtbewerkersforum inmiddels de 2000 geregistreerde leden is gepasseerd. Rick mailde me deze week al dat we dicht bij kwamen en J. Koster was de 2000e die zich vandaag inschreef. Ik weet niet hoe we een virtueel feestje zouden moeten vieren, maar ik proost vanavond op deze mijlpaal!!

jaap

Athanor
    Guest

Re: Al meer dan 2000 forumleden

Ja goed hè? En gisteren als 35000 berichten, een weekend van mijlpalen hoor!

Fons

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Gefeliciteerd, niet alleen de moderator/gelegenheidsgever maar ook de houtfanaten met hun vaak wondermooie ontwerpen en wetenswaardige bijdragen.
    Als ik dit forum vergelijk met andere fora heb ik de indruk dat dit forum relatief veel actieve gebruikers heeft. Zijn er statistieken beschikbaar van andere fora (en dit forum) om te zien welk percentage actief is in een aflopende hoeveelheid postings? Het lijkt me interessant te zien in hoeverre dit forum afwijkt van andere en in welke mate. Sommige fora hebben een grotere hoeveelheid leden maar een beperkte harde kern met veel-posters. Andere daarentegen zijn wat "vlakker" in de grafieken.
    Ik ben alleen maar nieuwsgierig.

Ja inderdaad proficiat de beste forum over houtbewerking die ik op internet al ben tegengekomen.

Dat is inderdaad een mooie mijlpaal!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WR1944
    Als ik dit forum vergelijk met andere fora heb ik de indruk dat dit forum relatief veel actieve gebruikers heeft. Zijn er statistieken beschikbaar van andere fora (en dit forum) om te zien welk percentage actief is in een aflopende hoeveelheid postings? Het lijkt me interessant te zien in hoeverre dit forum afwijkt van andere en in welke mate. Sommige fora hebben een grotere hoeveelheid leden maar een beperkte harde kern met veel-posters. Andere daarentegen zijn wat "vlakker" in de grafieken.
    Ik ben alleen maar nieuwsgierig.
    Dat is mij inderdaad ook opgevallen. Als je kijkt naar de vooral Engelstalige fora, daar kun je soms echt een week hebben dat er bijna niks gebeurt. Hier is het raar als er een dag niks gepost wordt. Zo'n grote taal is wel mooi, maar ze kunnen zich niet onderscheiden van elkaar. Daarnaast zijn er natuurlijk tientallen Engelstalige fora, en maar één Nederlandse. Zo zijn er nog wel meer voorbeelden; ik las bijvoorbeeld laatst dat de Nederlandstalige Wikipedia in verhouding tot het aantal moedertaalsprekers de grootste is van allemaal. Maar ik dwaal af..

Het is een feit dat dit forum mijn hobby een heel andere dimensie heeft gegeven.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Die eensgezindheid is wel heel bijzonder bij de Nederlandse houtbewerkers. Terwijl men zegt: zet 12 Nederlanders bij elkaar en je hebt 13 meningen. :mrgreen:

Forum Rechten