Mijn beloofde foto´s

hobby-ist

Actieve deelnemer
20 mei 2011
50
0
Zo als ik al schreef in het bericht waarin ik me zelf voorstelde, zou ik nog wat foto´s
plaatsen van wat ik in de loop van de jaren heb gemaakt.
Ik heb helaas alleen wat foto´s van de dingen die ik gemaakt heb die dus al klaar waren, maar ik zal in het vervolg als ik ergens mee bezig ben af en toe een fototje schieten, en jullie hiervan op de hoogte houden.
Okee daar gaat hij dan: eerst maar even het bed. :lol:
DSCF4716.jpg

Dit bed heb ik al omgeveer 14 jaar geleden gemaakt en gelijk al iewts hoger gemaakt voor mijn
weder helft, omdat zij een beetje last van de rug heefd.
DSCF4717.jpg

Voor degene die goed kijken zie je hier aan het hoofd eind van het bed mijn initialen. (GZ)
gewoon voor de grap.
hier een schapje op de slaapkamer. klein.
DSCF4718.jpg

hier ook een schapje maar dan wat groter.
DSCF4719.jpg

We dwalen wat af naar beneden en komen dan langs de trapleuning die ik zelf heb gemaakt met mijn freesmachine. toch wel mooi he.(sleutel gat model)
DSCF4721.jpg

Met natuurlijk onder aan de trap de wel bekende houten bal.
DSCF4722.jpg

Nu gaan we naar de keuken die ik +/- 5 jaar geleden heb opgeknapt, de kast deurtjes en lades heb ik toen ook maar zelf gemaakt.
DSCF4725.jpg

DSCF4724.jpg

Zo nu gaan we naar de kamer toe waar ik 3 jaar geleden een thee kastje heb gemaakt, en natuurlijk zit hier verlichting in voor de gezellige winter avonden. (led strips)
DSCF4714.jpg

DSCF4715.jpg

Zo dat was het dan wel zo'n beetje, natuurlijk heb ik voor de rest van mijn leven niet stil gezeten, maar er zijn ook andere hobby's en andere dingen in en om het huis te doen.
Maar ik wil jullie nog één fototje geven, van wat ik zelf nog steeds leuk vindt, het betekent voor jullie misschien niks voor maar IK vindt het leuk en mooi afgewerkt.
RA-RA wat bedoel ik. :lol:
DSCF4727.jpg

trom geroffel, de volgende foto bedoel ik natuurlijk.
DSCF4726.jpg

Hier ook nog 2 foto's van mijn schuurtje waar ik mijn vrije uurtjes dan wel vertoef,
DSCF4709.jpg

DSCF4708.jpg

Zo dit is dan wel het einde, voor de gene die hier nog op wil reageren, heel graag, en natuurlijk eventuelen vragen zal ik ook beantwoorden.
Ik geef ook toe dat ik in de ogen van een heleboel van jullie in het niet val, maar ik hoop hier op dit prachtige forum nog een heleboel van jullie te leren.

Groetjes van Gerry (hobby-ist)
 

kire

Actieve deelnemer
5 jun 2010
140
2
Zou niet weten waarom jij in het niet zou vallen prachtige stukken.
 

hobby-ist

Actieve deelnemer
20 mei 2011
50
0
Wat fijn dat jullie het allemaal wel mooie werkstukken vonden, maar zoals ik al schreef heb ik nog meer gemaakt, waaronder 2 eiken tafels en een dresoier. die nog een heel klijn beetje te zien is op de eerste foto van de schuur recht vooruit achter dat plaatje hout. MDF'.
Maar ik ga nu eerst ééns kijken of ik een frees tafel kan maken waar ik dan weer veel plezier van ga krijgen.
Ik houd julie wel weer op de hoogte in een ander topix. :) :roll:

Groetjes van Gerry :lol:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.