Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: verlijmsysteem

verlijmsysteem

Ben op zoek naar een verlijmsysteem om panelen te verlijmen. Iemand ervaring met het plano verlijmsysteem van scheppach?

Re: verlijmsysteem

HOI,

Deze staat ook op mijn verlanglijst het is een goed systeem maar wel prijzig.
    Waarom gebruik je geen lijmtangen? dit is net zo efficiënt en ik doe het al jaren zo.

Mvg. jesse

Athanor
    Guest

Kor, van Kiesvoorhout heeft in onderstaand topic goed beschreven hoe hij hier een zelbouwoplossing voor heeft gevonden! Zie topic: http://woodworking.nl/viewtopic.php?f=10&t=41&p=94#p94

Succes! Fons

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door decor
    Ben op zoek naar een verlijmsysteem om panelen te verlijmen. Iemand ervaring met het plano verlijmsysteem van scheppach?
    Ik weet niet wat ze nieuw kosten,maar ik heb 4 staanders en 2 rails die in onbruik
    zijn geraakt .
    Voor een goed bod mogen ze weg.

8-)

Wat wil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkus
    Ik weet niet wat ze nieuw kosten,maar ik heb 4 staanders en 2 rails die in onbruik
    zijn geraakt .
    Voor een goed bod mogen ze weg.

8-)
    wat wil je voor de pers hebben?

De helft van de nieuwprijs lijkt me redelijk.

8-)

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Ik heb bij Axminster een aantal sets van deze gehaald en bij de lokale ijzerboer een aantal rechthoekige kokers gehaald (kan ook van hout overigens). Hier klem ik mijn panelen mee en dat werkt prima.

http://www.axminster.co.uk/axminster-ax ... prod32169/

Henkes,

Bij Axminster kosten 2 staanders plus een rail van het model 1100 lang euro 195,-
    Zou betekenen dat je een prijs van 200,- redelijk vindt?

In dat geval heb ik zeker interesse!

Mvrgr. Robert

Leuk bedacht,echter heb ik ze in NL gekocht,en we gaan dus uit
    van die prijsstelling.

Hmm.... zag dat hetzelfde setje op de scheppach site euro 380,- kost, betekent 760,- voor de combi van 4 klemmen en 2 rails model 1100. Helft zou dan dus die 380,- zijn oftewel zo goed als de nieuw prijs in de UK. Komt alleen nog 36,- transport bij

Originele interesse kwam van decor maar wellicht kan je aan geven voor hoeveel je ze weg doet.

gr. robert

Forum Rechten