Vraag lijmtangen

Jesse

Actieve deelnemer
25 jul 2010
254
1
zou je mij de link willen doen van de search op het forum ik kan niets vinden.
 

PeerSchoen

Actieve deelnemer
4 feb 2011
118
0
Ik heb er zojuist wat besteld, dus over een paar dagen weet ik of het iets is....
 

Jesse

Actieve deelnemer
25 jul 2010
254
1
ik heb de lijmtangen van weekend besteld en vandaag binnen gekregen.
De orginele bessey's heb ik ook en ze zijn 100% indentiek, ook verschuift het werkstuk niet bij aandraaien onder grote kracht, zelf het gewicht is hetzelfde van de tangen :(

Zijn het bessey's met een andere opdruk? Ik weet het niet maar ze zijn niet duur, hopelijk dat ook na een lange termijn de klemmen hun werk blijven doen.
 

PeerSchoen

Actieve deelnemer
4 feb 2011
118
0
Ik heb ze ook binnen en ff snel getest.. Werken goed, voelen stevig...
Alleen de handvatten zijn niet overal mooi en netjes gelakt, maar dat slijt wel glad ;)
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
het enige verschil wat ik heb kunnen ontdekken is dat de handvatten 8hoekig zijn in plaats van de originele ronde, deze geven toch iets meer grip.
 

Jesse

Actieve deelnemer
25 jul 2010
254
1
@peerschoen: handvaten zijn bij mij wel rondom goed in de lak.
@janvandijk: handvaten is inderdaad een verschil en een verbetering t.o.v. de bessey's

@Allen: het lijken mij tot nu toe goede klemmen en als ze bevallen zullen er zeker meer komen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.