Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Vraag lijmtangen

Vraag lijmtangen

Hallo,

Ik ben opzoek naar lijmtangen (Bessey) echter kom ik het volgende tegen tegen een scherpe prijs maar wat kun je ervan verwachten, uiterlijk lijkt sprekend op die van Bessey en het lijken mij goede klemmen.

http://www.ecotools.nl/page.htm?prod...gen&catid=112&

Heeft iemand deze klemmen en wat is je mening erover?

Mvg. Jesse

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Re: Vraag lijmtangen

Je hebt vast de search niet gebruikt! Zijn al meer malen langsgekomen namelijk

Maar goed, ik gebruik ze zelf ook en ben er zeer over te spreken.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Yep, ik heb ze ook. Helemaal niet verkeerd!!!

zou je mij de link willen doen van de search op het forum ik kan niets vinden.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

11 topics onder deze gaat ook over lijmtangen. Hier worden ze ook (vluchtig) besproken.

Maar goed, nogmaals je kan ze gerust halen. Ze bevallen mij in iedergeval heel prima.

Ik heb er zojuist wat besteld, dus over een paar dagen weet ik of het iets is....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse
    Hallo,

Ik ben opzoek naar lijmtangen (Bessey) echter kom ik het volgende tegen tegen een scherpe prijs maar wat kun je ervan verwachten, uiterlijk lijkt sprekend op die van Bessey en het lijken mij goede klemmen.

http://www.ecotools.nl/page.htm?prod...gen&catid=112&

Heeft iemand deze klemmen en wat is je mening erover?

Mvg. Jesse
    Je hebt laatst ergens eiken gehaald,kun je daar het adres van geven?

8-)

ik heb de lijmtangen van weekend besteld en vandaag binnen gekregen.
    De orginele bessey's heb ik ook en ze zijn 100% indentiek, ook verschuift het werkstuk niet bij aandraaien onder grote kracht, zelf het gewicht is hetzelfde van de tangen

Zijn het bessey's met een andere opdruk? Ik weet het niet maar ze zijn niet duur, hopelijk dat ook na een lange termijn de klemmen hun werk blijven doen.

Ik heb ze ook binnen en ff snel getest.. Werken goed, voelen stevig...
    Alleen de handvatten zijn niet overal mooi en netjes gelakt, maar dat slijt wel glad

het enige verschil wat ik heb kunnen ontdekken is dat de handvatten 8hoekig zijn in plaats van de originele ronde, deze geven toch iets meer grip.

Forum Rechten