naambord

volkerink

Actieve deelnemer
2 mei 2010
44
1
www.volkerink.info
Tijdens het schilderen van mijn woning zag ik dat ons naambordje, geschilderd door mijn lieftallige schoonzuster, er zeer slecht aan toe was. Ik had nog wat palissander en esdoorn liggen dus maar aan de slag.
Eerst in office Word een geschikt lettertype gezocht en toen met de figuurzaagmachine aan de slag. Vervolgens uitbundig schuren en de tekst, met epoxy, op het palissander gelijmd. Het geheel is afgewerkt met Danish oil.

Attached files
 

Jesse

Actieve deelnemer
25 jul 2010
254
1
zeker een mooi bordje.
Aangezien ik geen figuurzaag heb even de vraag of je 2 naambordjes voor mij wilt maken :D
Alleen de achterplaat moet wat anders worden. en ook belangrijk wat neem je ervoor?
 

volkerink

Actieve deelnemer
2 mei 2010
44
1
www.volkerink.info
Beste Jesse,

Als ik alleen de achterkant anders maak, krijg je 2 bordjes met mijn naam er op. Ik kan me niet voorstellen wat je hier mee moet.
Het is trouwens voor mij puur een hobby en maak steeds andere dingen. Ik moet er niet aan denken seriematig te gaan werken. Inmiddels zit ik al weer in een ander project.
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Ik zat even op je site te kijken, die intarsia projectjes zien er echt fantastisch mooi uit! Kan je daar wat meer over vertellen? Vooral de bloem spreekt me erg aan.
 

burijn

Actieve deelnemer
8 dec 2010
53
0
Mooi bord strakke letters.
Laatst zag ik op i net een tip om de sleuven van de schroeven uit te lijnen.
Als je dat zou doen dan is het helemaal strak.
groet,

burijn
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.