Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

werkbank blad gratis !!!!

hey beste houtwormpjes
    op mijn werk hebben ze een ouderwetse werk bank gehalveerd daardoor is er nu een stuk werk blad over van 135 bij 184 cm en 7 cm dik in het midden zit wel een gleuf van een centiemeter of 30 voor je gereedschap in te leggen .De bodem daar van is van multiplex de rest is van massief beukenhout hij is wel gebruikt dus een flinke schuur beurt kan hij gebruiken ik hoor van jullie groetjes van leroy
    oja in delft op te halen ook op maat te zagen eventueel

Re: werkbank blad gratis !!!!

Ik heb wel interesse, maar waar heb je hem momenteel staan?

Jammer dat het zo ver is, anders kwam ik onmiddelijk langs;-)

Hmmm, ik heb ook wel interesse en ik woon niet zo gek ver weg!
    Alleen even vervoer regelen, maar met een aanhangertje moet het wel lukken...

In volgorde van reactie lijkt me wel zo netjes, dus ik wacht even op de reactie van TH0M...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerd
    Hmmm, ik heb ook wel interesse en ik woon niet zo gek ver weg!
    Alleen even vervoer regelen, maar met een aanhangertje moet het wel lukken...

In volgorde van reactie lijkt me wel zo netjes, dus ik wacht even op de reactie van TH0M...
    Haha, had al een pm'tje gestuurd toen ie er op stond wacht nog op een reactie

hey hallo
    hier een foto van de achterkant hij was een beetje te zwaar om even om te draaien de banschroef wordt niet meegeleverd het blad heeft wat aandacht nodig gr leroy

Attached files

Da's een flinke! Van 1 helft een blad maken, van de andere helft een stevig onderstel... kan je een leuk werkbankje van maken hoor!

Arthur

de werkbank staat in delft daar kan ik hem ook gelijk zagen mocht dat nodig zijn

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkie
    Haha, had al een pm'tje gestuurd toen ie er op stond wacht nog op een reactie
    Beste Henkie,

veel plezier ermee!

groeten
    Thom

Ziet er goed uit leroy,

Kan ie van het weekend opgehaald worden?

Idee van Arthur is wel een goede, had zo iets al in gedachte.

gr,

Henkie

Forum Rechten