Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

metabo lintzaag te koop

Metabo lintzaag,

In perfecte staat verkerende lintzaag op 230 V.

Type Bs 0633W
    lengte zaagblad 2230 mm
    maximale zaaghoogte 160 mm
    zaagbreedte 330 mm
    vermogen is 0,55 kW

Er zitten twee zaagbladen bij van 9 en 16 mm breedte met respectievelijk 5 en 3 tanden per inch.

Er zit ook een lengteaanslag bij.

De machine heeft een afzuigoppeling voor de stofzuiger en staat op een verrijdbaar onderstel.

Hij staat ook op marktplaats.

Re: metabo lintzaag te koop

ik heb wel interesse ik heb hem op marktplaats gezien en het lijkt me wel wat
    ik zit alleen even met ruimtegebrek i.v.m verhuis werkplaats

Is dit wel een serieuze advertentie???? :lol:

jaap

hij staat op marktplaats dus dat zal wel loslopen

lintzaag van Hemski op marktplaats

ik wil toch even afhouden tot ik weet wat voor werkplaats ik krijg een grote oude lintzaag werkt voor mij nl veel beter grotere doorgang en die oude kneiters lopen als een tierelier

Ok Houtmannetje, als je mee wilt bieden be my guest.

Jaap, ik dacht misschien wil jij deze fantastische lintzaag wel ruilen tegen dat feldertje

Volgende week wordt de Hammer N4400 geleverd.

Hemski, dat is het overwegen waard!! Je kunt met die elektrische schropzaag wel winnende kistjes maken!! Succes met de verkoop, misschien is het wat voor houtbewerker. Die belde van de week al enthousiast op dat zijn nieuwe hammer in oostenrijk van de band liep!!

jaap

Dank je Jaap.

maak mij even wijzer zonder aan de klok te komen,,wat moet die Hammer voorstellen,wat voor apparaat is dat.

http://www.hammer-belgium.be/be-nl/vide ... c3-31.html

Hammer is een merk wat verschillende type machines maakt.

Overigens als je post op een topic let dan even op de datum . Op sommige algemene topics kan je best reageren als het al een tijdje geleden is dat er gepost is. Echter bij bijvoorbeeld marktplein is het niet zo zinvol te posten in een topic wat als 1,5 jaar geleden is.

Groetjes,

Ralph

Forum Rechten