Cees stelt zich voor

cees050

Nieuw lid
25 apr 2010
12
0
Hallo allemaalik ben al een tijdje lid van dit forum en lees met veel belangstelling jullie verhalenerg leuk.
Ik zelf bouw ook hout maar dan wel iets anders ikbouw namelijk houten scheepsmodellen en dan speciaal historische nederlandse scheepsmodellen.
Ik ben benieuwd of hier nog meervan zijn op dit forum .
De opmerkingen over de diverse soortenhout vind ik erg leuk het gereedschap is mij vaak te groot en te grof ,maar het blijft een leuk forum
groet cees
 

cees050

Nieuw lid
25 apr 2010
12
0
oke dan op verzoek ik ben benieuwdwat jullie ervan vinden hierbijeen paar foto's.

Attached files
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
cees050 zei:
De opmerkingen over de diverse soortenhout vind ik erg leuk het gereedschap is mij vaak te groot en te grof
groet cees

Welkom Cees maar volgens mij is met het gereedschap niks mis, jouw bootjes zijn gewoon te klein :D
 

cees050

Nieuw lid
25 apr 2010
12
0
en een klein bootje er is meer maar ik wil het forum niet te veel belasten ik weet niet of dat mag.

Attached files
 

tuoh

Oud hout
Hallo Cees,

mooi en strak gebouwd, die modellen zouden niet misstaan in een scheepvaartmuseum.
En foto's zijn altijd welkom, laat je dus maar eens gaan :D

Zelf bouw ik schepen op schaal 1/1, dat is zo geen priegelwerk :D
Alhoewel ik deze winter van start ga met de bouw op schaal van een "Brabander" een zware en rond gebouwde bijboot.
De bouw van het model word op schaal 1/5 gebouwd, het word een studie om het type volledig te doorgronden qua constructie, en te zien of ons ontwerp mooi strookt.
Valt alles mee dan beginnen we volgend jaar aan de bouw ervan op ware grootte.
Bouwmateriaal word Eik.

Mvg,

André
 

viny

Nieuw lid
10 aug 2011
15
0
Hallo Cees
Dat ziet er schitterend uit.
Kom je toevallig uit SMURFENLAND :lol: :lol:
prachtig hoor!!
 

RickT

Actieve deelnemer
5 aug 2011
31
0
sloophout.punt.nl
Als voormalig matroos/stuurman binnenvaart en zeevaart kan ik dit wel waarderen. Al dat priegelwerk is niets voor mij [ben meer van het grovere werk
icon_e_smile.gif
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Cees

Welkom op het forum, er zijn er meer die boten bouwen,dus wat dat betreft zit je hier goed, alleen moet JIJ nog een beetje aan de schaal ;) werken . Ik hoop snel meer foto''s van je te zien. Ik ben vooral nieuwsgierig naar de bouw, heb je daar een paar foto''s van.

Hartelijke groet Hugo
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Hey Cees, welkom op het forum.
Respect voor het geduld die je volgens mij moet hebben om zoiets te maken, heel erg mooi!
En haha geweldig zo n schroefbank met vergrootglas... :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.