Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: lintzaagbladen

lintzaagbladen

wie heeft er een goed adres voor lintzaagbladen. Ben op zoek naar een blad met een breedte van 10 tot 16 mm, liefst bimetal of carbide en een hoektand. Een hoektand is meer een haakje dan de gebruikelijke tanden waarbij de hoek tussen de tand en het bald 90 graden is. Bij een hoehtand is dat ca 5 graden en daardoor net iets agressiever in zijn afname.

Re: lintzaagbladen

ik moet even nadenken waar ik mijn lintzaagbladen haalde, nu heb ik geen lintzaag dus ook geen bladen nodig.
    wel heb ik deze link, maar weet niet of het is wat je zoekt

http://www.bm-techniek.nl/index.php?...FQtbQgodqxlN1g

de meeste goede slijpbedrijven verkopen ook zagen en frezen
    leitz oertli en zo zijn er wel meer

*edit*
    je kunt beter op bandzaag of bandzagen zoeken dan op lintzaag

een andere link gevonden hier kun je tandsteek en tandvorm varieren
    http://www.maridegroot.nl/Bandzagen.html

Bij onderstaande firma kan je ook lintzagen bestellen in de door jou gewenste breedte. Of deze aan je overige specificaties voldoen weet ik niet:

http://www.memenco-europe.com/lintzagen.html

Beste Peter en Houtmannetje. Harlijk dank

Ga eens informeren bij de plaatselijke gereedschapsslijperij, zij hebben vaak linten op voorraad of minimaal een adres. Via dergelijke handel zijn ze veel goedkoper dan bij de merkdealer.

he bas-

als je zo linten kan vinden hier in nederland hoor ik het heel graag van je -ik heb het inmiddels al opgegeven.zeker de hoektand is hier zover ik weet niet te krijgen.voor de rest kunnen de meesten niet lassen laat staan de las zo afwerken dat je geen hobbel krijgt.hoorde laatst wel van iemand die goede ervaring had met linten van Leitz(hebben meerdere vestigingen in nl) maar ik ben er nog niet achteraan gegaan.
    nog een ander iemand had het over HEMA zagen uit duitsland- misschien dat de hoektand daar wel een optie is.

success
    annette

leitz heeft verschillende vestigingen maar wat ze ook hebben is een slijpservice ze komen je slijpwerk halen en de week erop weer terugbrengen en tevens heeft de man boeken bij zich met alles wat ze verkopen waaronder zaagbanden voor de lintzaag

Forum Rechten