Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Drie stammige beuk te koop

150 jaar oud, omtrek 7 meter, beuk, driestammig, gedeeltelijk hol, van binnen en van buiten imposant, sprookjesboom.
    De boom staat nog op zijn plek, vervoer en afzagen kan door ons geregeld worden.

Vragen? mail gerust: knoesten@xs4all.nl

Attached files driestammig beuk.pdf (1.5 MB)

Re: Drie stammige beuk te koop

Dat is heel indrukwekkend. Mooi dat het nog aangeboden wordt ipv als nutteloos brandhout.
    Dit is zelf een maatje te groot voor me, ook al werk ik met kettingzagen (Tenzij de vergroeiing/bult op foto 1 los te koop is..). Is het goed als ik dit doorstuur aan de mensen van het motorzaag beeldhouwers forum? Die kunnen er meer mee denk ik.

En waar is het, in de buurt van Schiphol lees ik?

Hallo Wouter,
    De boom staat in groesbeek (bij nijmegen).
    Het mooiste zou zijn als de boom in ere gehouden zou worden en als object ergens geplaatst zou worden.
    Net zoals op schiphol.
    Stuur het gerust door. Hebben de motorzaag beeldhouwers ook een forum/marktplein?
    Groeten Willy

Hallo Willy,

Dat snap ik, dacht nooit geschoten is altijd mis. Dat soort bulten doe ik een moord voor, kan ik hele mooie dingen mee doen. Het forum van de NL en Belgische motorzaag kunstenaars staat hier: http://www.carvingtoolshop.eu/forum/index.php en je kan het posten onder 'Houtbank'.

Groeten, Wouter.

Forum Rechten