Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Wie kan mij helpen aan een schuifdeur?

Wie o wie kan mij helpen?
    Ik wil een ruimte tussen de berging en een extra kamer graag afsluiten met een schuifdeur.
    De ruimte die overbrugt moet worden is B X H = 1750 x 2225 mm.
    Nu bestaat er geen standaard schuifdeur in die maat en ik ben zelf ook niet handig.

Wie woont er in Noord Brabant en heeft zin en tijd om een deur - uiteraard tegen betaling- te maken.

Ik hoor het graag.

Hartelijke groet,
    Manon de Vries
    Oosterhout
    06 14 44 56 60

Re: Wie kan mij helpen aan een schuifdeur?

Hoi Manon,

Je vindt hier vast wel iemand die je helpen wilt. Mischien om het process te versnellen kun je een foto plaatsen van de situatie, waar je de deur hebben wilt. En mischien kun je ook een afbeelding vinden (mbh google) van wat je precies zoekt.

Succes,
    Thom

Re: Wie kan mij helpen aan een schuifdeur?

Ha Thom, dank voor je reactie.
    Beeld is inderdaad wel een goed idee, hoewel we nu middenin de verbouwing zitten, maar goed, misschien geeft dat wel een beter beeld.

Wat betreft de uitwerking; het moet gewoon een simpele, niet al te zware, niet dure, schuifdeur worden, zonder panelen of glas, maar gewoon recht toe recht aan, bij voorkeur geleidt door een vloerrail die iets in de vloer verzonken wordt.

Ik sta open voor suggesties.

Forum Rechten