Ik heet Dirk

Dirkhj

Actieve deelnemer
Mij zelf: Ik ben houtbewerker in 2 disciplines met name Houtsnijden en de laatste paar maanden houtdraaien
Werkplaats: Op mijn site http://www.houtsnijatelier.nl staan zijn enkele foto's van mijn werkplek.
Werk: In mijn werk heb ik niets met hout te maken gehad, en mijn enige "kunstzinnige" opleiding is die tot cineast. Het werk dat ik nu maak zijn voornamelijk gebruiksvoorwerpen die niet als zodanig te gebruiken zijn zoals b.v. een houten jack
Andere Hobby"s: Motorrijden, Sportklimmen, Drummen, Vliegvissen
 
A

Athanor

Guest
Hallo Dirk,

Eindelijk een Leeuwarder erbij op het forum! Welkom!

Fons
 

burijn

Actieve deelnemer
8 dec 2010
53
0
Ha Dirk,

Mooi, weer een houtsnijder :D

10 Dec staat in m'n agenda!
kun je doorgeven waar?
Kom ik kennismaken!

groet,

Burijn.
 

Dirkhj

Actieve deelnemer
Bedankt voor de complimenten, die zijn vanzelfsprekend wederzijds want ik heb me natuurlijk niet voor niets aangemeld voor deze site.
Ben erg onder de indruk van het enthousiasme,de grote kennis van zaken en de leuke reacties van de leden, waaronder enkele collega houtsnijders. Ik ken er geen, maar daar komt dankzij Burijn verandering in op de markt aan de Lange Nering op zaterdag 10 december van 11.00 tot 17.00 uur te Emmeloord.
Het beantwoorden van de vragen zal ik maar rekenen als een onderdeel van het voorstellen en het hier doen.
Mijn eerste draaibankje was een eigen construktie van een wasmachinemotor en een borstboormachine
De huidige draaibank is een HBM 450, prima ding maar is te koop en zal worden vervangen door iets met een grotere centerafstand en een draaibare kop om ook buiten het bed te kunnen draaien.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.