Lie-Nielsen beitels

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Beste mede houtbewerkers,

Na lang hopen dat het nog een succes zou worden in het topic 'Australische forum beitels' om collectief beitels te laten maken, heb ik besloten om toch zelf een setje goede beitels aan te schaffen. Nu is mijn keuze gevallen op de beitels van Lie-Nielsen toolworks.
Inmiddels is er een pakketje aangekomen van de bekende winkel in Arnhem... :D
Inhoud: 5 delige steekbeitelset met de breedte's 3, 6, 9. 13, 19mm

[album]222[/album]

[album]223[/album]

[album]224[/album]

[album]225[/album]

Ik heb er nog niet mee gewerkt, dus een review word lastig, maar die volgt zeker nog!
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Dat ziet er goed uit!
Zal vast niet goedkoop zijn, maar goed deze beitels gaan ook erg lang mee! :)

Groeten Rudolf.
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
I soooo envy you. Deze staan al erg lang op mijn verlanglijstje. Laat even weten of ze inderdaad zijn wat gezegd word.
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Wat is de reden dat je ze nog zelf moet monteren? Ben benieuwd wat je er van vindt!
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Past makkelijker in de doos :)

Tip om die handvatten goed in de kommen te krijgen: beetje haarlak erop spuiten, dan blijven ze beter zitten. Ik heb 't ook maar van Chris Schwarz :)

Arthur
 

bjorn

Post veel
14 aug 2009
754
3
Twente
Mooie beitels Geertjun! Als ik het me goed herinner ben je timmerman. Nou ben ik nieuwsgierig, neem je de beitels straks ook mee naar je werk of komen ze je werkplaats niet uit? Stel je voor dat een collega er een leent en er met een klauwhamer op staat te meppen ;)

mvg, bjorn
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
TH0M zei:
Wat is de reden dat je ze nog zelf moet monteren? Ben benieuwd wat je er van vindt!
Eerlijk gezegd, had ik ook verwacht dat ze gemonteerd geleverd zouden worden. Maar goed, dat monteren is maar een kleine moeite.

ArtHarg zei:
Tip om die handvatten goed in de kommen te krijgen: beetje haarlak erop spuiten
Bedankt voor de tip Arthur!

bjorn zei:
Mooie beitels Geertjun! Als ik het me goed herinner ben je timmerman.
Dat heb je helemaal goed Bjorn, ik ben timmerman met als hobby meubelmaken :D
De beitels zullen mijn werkplaats niet verlaten, ik weet helaas maar al te goed hoe het leven van een beitel er uit ziet op de bouwplaats... :shock:
 

jokke

Actieve deelnemer
10 jul 2009
477
20
Geertjun zei:
Eerlijk gezegd, had ik ook verwacht dat ze gemonteerd geleverd zouden worden. Maar goed, dat monteren is maar een kleine moeite.

Raar... Ik heb ook net een doosje LN-beitels aangekregen en bij mij waren er twee gemonteerd... :mrgreen:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.