zwarte kabbes

klusfoobje

Actieve deelnemer
25 jan 2010
148
0
Ik heb wat latten staan van zwarte kabbes die even aangepakt moeten worden. Is dat hout een beetje te schaven ?
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Schaven? Succes!!! Het is erg mooi hout maar een ramp om mee te werken is mijn eigen ervaring. Schuren lijkt me een goede optie!!
 

klusfoobje

Actieve deelnemer
25 jan 2010
148
0
Wat je precies bedoeld met warrig weet ik niet maar ik heb er iig het volgende van gemerkt.

Kijk uit hoe je het vastpakt want je krijgt geheid allemaal splinters in je handen, van die heerlijke korte.
Schuren gaat prima maar ook niet echt top. Het ene moment is het mooi vlak en dan lijk je een soort kruin tegen te komen waardoor het de andere kant op valt. Ook zitten in die kruin dan allerlei putten.

Schaven is redelijk gegaan, maar dan wel op de kanten. Wel zo DUN mogelijk doen maar verder lukt ehet wel met mijn mooie vlijmscherpe veritas.

na zo goed mogelijke bewerking heb ik het in de 2 compo lak gezet en daarna nog wat bewerkt en uiteindelijk krijg je dan een prima resultaat, maar het blijft behelpen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.