kzal me even voorstellen.

hobby-ist

Actieve deelnemer
20 mei 2011
50
0
Hallo houtbewerkers, (hi-hi )

IK ben Gerry en woon in Dieren, (gelderland )
Ik ben 53 jaar en heb in het verleden al tal van werkstukken gemaakt thuis, ik zal het even opnoemen wat ik zoal gedaan of gemaakt heb.

Een 2 persoons bed van grenen hout.
Een bed voor onze dochter van grenen hout.
Een salon en eet tafel van eiken hout.
Een dresouier van eiken parket.
Een thee kastje in het grenen.
Een comp. tafel blad van grenen.
En een trap leuning van grenen geschildert in het sleutelgat model.

Zo dat was het wel een beetje en ik zal wel het één of ander vergeten zijn, maar dit waren dan wel de groote dingen.

In het verleden heb ik het nodige elec. gereedschap verworven war ik hier even zal opnoemen,
( je kan wel zien dat ik een METABO fan ben ) HI-HI

Van Metabo een boormachine, een elec schaaf met vlak en vandikte hulpstuk, een decopeer zaag,
en natuurlijk mijn troetel beestje een Bovenfrees.
Van ELU heb ik de band schuur machine.
En een paar jaar geleden heb ik op MP een tafel zaag op de kop getikt voor een paar cent, niet de beste maar ik kan me hier voorlopig nog goed mee redden.

Verder heb ik nog al;s hobby een beetje zenden op de 27 mc, en mag ik graag in de tuin bezig zijn, dus ik kom het hele jaar wel door met mijn hobby"s.

Ik was al een tijdje hier op het forum aan het rond lezen en kijken voor wat jullie zoal wel maakten en vooral "hoe".
Ik heb hier al prachtige dingen voorbij zien komen wat ik heel erg mooi vind en op gereedschap gebied heel erg mooi of handig, waar ik wel degelijk over na denk voor in de toekomst te gaan kopen, of maken.

Zo; dat was het wel een beetje van deze kant en ik hoop veel van jullie te leren, want wat ik hier soms lees of zie, dan ben ik nog maar een "groentje ". (HI-HI)

Groetjes van Gerry. ( en ik ga vlug verder met het lezen en kijken hier op het forum ).
Foto's zal ik wel na de vakantie posten, indien voorradig. :lol:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.