Luiertafel/kastje

indefatigable

Nieuw lid
15 jul 2011
9
0
Sinds een paar maanden ben ik *vollenbak* met houtbewerking bezig.

Na veel lezen (o.a. op dit forum) besloot ik het er maar eens op te wagen en mijn eerste meubeltje te maken.

Aangezien mijn dochtertje er binnenkort aankwam lag een luiertafel voor de hand die achteraf nog als kastje kan dienen.

De materialen zijn groene MDF met deuvelverbindingen. (geen schroeven :D behalve de handvatjes en scharnieren) De achterwand is een dunne multiplex plaat.

Alles werd met een kalkverf wit geschilderd om het een wat 'rustieke' look te geven.

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Da's een mooi kastje geworden! Welke maat heeft het bovenblad ? Heb je al een Diaper-champ gekocht(= een echte aanrader voor een geurvrije kamer)?
 

indefatigable

Nieuw lid
15 jul 2011
9
0
rickkoorman zei:
Da's een mooi kastje geworden! Welke maat heeft het bovenblad ? Heb je al een Diaper-champ gekocht(= een echte aanrader voor een geurvrije kamer)?

Thx! De maat van het bovenblad is 700 x 510.

't is ondertussen m'n tweede dochter dus we hadden al een Tommee Tippee (zelfde als Diaper-champ)
Toch bedankt voor de tip!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.