Nieuw lid

piefon

Nieuw lid
3 jul 2011
20
0
Hallo, allen.

Ik ben sinds enkele dagen een geregistreerd lid op dit forum (na een te hebben meegelezen), maar heb me nog niet voorgesteld. Bij deze doe ik dat graag.

Ik ben piefon, 23 jaar uit Belgisch Limburg. Ik heb een vrij brede interesse, gaande van herstellen van vanalles en nog wat, tot het zelf ontwerpen en maken van verscheidene voorwerpen.
Een tijdje geleden is mijn interesse voor het maken van houten voorwerpen weer opgewekt, door het plaatsten van een houten tuinhuis bij kennissen. Sindsdien heb ik enkele houten kasten voor in de kelder gemaakt, een werkbank en een paar houten kisten. De kasten van ESB-platen, de werkbank en de kisten van afvalhout (vooral paletten en een oude salontafel).

Aangezien ik nog student ben en thuis woon zijn mijn middelen om gereedschap aan te schaffen beperkt, waardoor ik al eens vaker kies voor het meer goedkope materiaal uit de doe het zelf zaak. Waaraan ik dan eventueel wel een paar aanpassingen zal doen, zodat ze voldoen aan mijn eisen.

Als ik weer eens aan het werk ben met mijn fototoestel zal ik proberen om eens een paar foto's te maken, van de gereedschappen en werkplaats.

Als er nog vragen zijn: shoot!

Pieter
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Hoi Welkom hier!!


Aangezien ik nog student ben en thuis woon zijn mijn middelen om gereedschap aan te schaffen beperkt, waardoor ik al eens vaker kies voor het meer goedkope materiaal uit de doe het zelf zaak.

Ik zou zeggen, koop nu wat je wilt en kunt. Als je dadelijk een baan, huis vrouw en kinderen hebt verlang je weer naar je studenten tijd! :)
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Of schraap rommelmarkten af op oud (hand)gereedschap. Vaak zitten daar spullen bij die met een beetje ontroesten en slijpen perfect zijn. De prijs is minder dan bij de bouwmarkt en de kwaliteit beter.

Arthur
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.