Smoelenboek

Bungdacue

Actieve deelnemer
29 dec 2011
169
1
Zal mijn "smoel" hier ook maar eens tonen.
Foto is genomen voor een interview van een magazine met een paar van mijn werkjes op de tafel.
Groeten
Daniel
SDC14598.jpg
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Even het smoelenboek weer onder de aandacht brengen !
Zet je aangezicht, aanschijn, bakkes, bek, blik, facie, façade, fieselemie, fysiognomie, fysionomie, gelaat, gelaatsexpressie, gelaatsuitdrukking, gezichtsuitdrukking, kanis, konterfeitsel, kop, mombakkes, ponem, porem, postzegel, smikkel, smoel, smoelwerk, snoet, snufferd, snuit, toet, tronie op het smoelen boek

Ik ga voor Mombakkes ;)

Me.jpg
 

caso

Actieve deelnemer
1 dec 2012
473
1
Moergestel
Ook mijn smoel maar even op het smoelenboek, ik hoop dat hij hout....





Cas
 

Bijlagen

  • IMG_2430.jpg
    IMG_2430.jpg
    60,3 KB · Weergaven: 1.011

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Mijn facie heeft wel vaker op het forum gestaan, meest ernstig fronsend boven een stuk hout. Hier nu eens bij mijn andere hobby, bergen beklimmen.

IMG_0644.jpg
 

TAP

Nieuw lid
21 jun 2013
21
0
zuid-overijssel
In het kader van het voorstellen ook mijn foto...

IMG_1039.jpg

Tijdens een autorit op IJsland. Ik rijd alleen met koude voeten door een rivier. Prachtig land, weinig hout overigens.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Tja, dan moet ik ook maar eens in de openbaarheid. Op 1 september ben ik dan misschien een beetje herkenbaar .....
DSC_0017.jpg

Dit is wel een andere hobby, op hoog niveau en soms nog veel hoger (en kouder).
 

RichardDrempt

Actieve deelnemer
13 mrt 2012
128
0
Drempt
Nou dan doe ik ook maar even mee :)

The Goath Whisperer

2.jpg

En vakantie in Oostenrijk met veeeeeuuuuuls te hoge bergen, wat doe je dan... precies... je zoekt een oversizede slee op en wacht lekker tot je vriendin weer terug komt :)

foto1.jpg
 

Douwe

Actieve deelnemer
1 sep 2013
307
27
Drenthe/Groningen
DSC_9686.jpg
@thuis
Zand kruien bij het bouwen van de nieuwe schuur

zillertal 09 153.jpg
@oostenrijk, zillertal
Uitrusten bij de waterval
De hanger in deze foto was gestolen, zelf gemaakt uit een stukje verweerd ivoor (afgesleten door zeewater o.i.d.)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.