Smoelenboek

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
sorrie dat ik dezelfde foto heb gebruikt die ook op mijn website staat maar ik kon even niet een andere fatsoenlijke vinden.


Attached files
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Morgen, Zondag 2 /10 , naar het klokgebouw te eindhoven waar het open dag hout plaats vindt .

Het is dus nu wijs om je tronie/smoelwerk :mrgreen: er even bij te zetten zodat je zelf herkent wordt of een ander herkent.
 

hobby-ist

Actieve deelnemer
20 mei 2011
50
0
Hallo een ieder

Ik wilde ook even mijn `smoel` laten zien, de foto is niet helemaal goed ,
maar het gaat toch om m´n smoel. :lol:

Attached files
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Wil nog effe deze rubriek in de aandacht brengen !!
Zet je tronie,potzegel ,smoel,snoet ,bakkes ,bekkie, toet op het smoelenboek :mrgreen:
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Zal ik ook m'n smoel maar eens op het forum plakken;-).

In gezelschap van een mooie dame nog wel!

Het voordeel van een atelier thuis is dat je af en toe naar binnen kan glippen om es een kwartiertje met de kinderen te spelen. 't is de bedoeling dat ze me blijven kennen ;)

Attached files
 

WR1944

Oud hout
Zoals in een eerdere bijdrage beloofd plaats ik alsnog een foto van mezelf, in actie in de basement.
Omdat ik recentelijk m'n Green Card ontvangen heb is het gevaar voor snuffelende immigratie-ambtenaren voorlopig geweken. :mrgreen:
Met m'n status als permanent resident kan ik nu wat meer zaken oppakken zoals een bankrekening openen en een Social Security Number aanvragen. Dit laatste is inmiddels ook al in m'n bezit. Ik kan zelfs werken voor geld, dus kan ik geld vragen voor m'n producten in plaats van het gratis te doen als vriendendienst. ;)

Attached files
 

WR1944

Oud hout
Houthasses zei:
Van harte gefeliciteerd ermee! Ik hoop dat je nu lekker aan de slag kunt daar aan de andere kant van het kanaal.

Bedankt. Maar ik denk dat je dat kanaal wat breder moet zien. Het lijkt meer op de Atlantische Oceaan. En als gepensioneerde kan ik erg selectief zijn in de soort van klussen. Maar eerst komen de noodzakelijke reparaties en aanvullingen aan de beurt.
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Even het smoelenboek weer onder de aandacht brengen !
Zet je aangezicht, aanschijn, bakkes, bek, blik, facie, façade, fieselemie, fysiognomie, fysionomie, gelaat, gelaatsexpressie, gelaatsuitdrukking, gezichtsuitdrukking, kanis, konterfeitsel, kop, mombakkes, ponem, porem, postzegel, smikkel, smoel, smoelwerk, snoet, snufferd, snuit, toet, tronie op het smoelen boek
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.