Smoelenboek

bhengeveld

Actieve deelnemer
2 dec 2014
357
9
Met de komst van Tetta is de hoeveelheid haar op het forum verveelvoudigd, aan de andere smoelen te zien :)


Hier ben ik met een andere liefhebberij:
Whisky.jpg

Na gedane arbeid is het immers goed drinken. Minstens anderhalve liter per dag heb ik me laten vertellen... (wees gerust, een van de glaasjes is voor m'n vriendin)
 

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Bekijk bijlage 78675 Pasfoto en een beetje streng

In eerdere posts hierboven van Ironmikie en Jaap waar ik blauw symbooltje met vraagteken zie met de melding attached files....ligt dat bij mij of....

Groet,
Hendrick
 

Bijlagen

  • Hendrick.jpg
    Hendrick.jpg
    45,7 KB · Weergaven: 565
  • Attached files in het smoelenboek.jpg
    Attached files in het smoelenboek.jpg
    25 KB · Weergaven: 567
Laatst bewerkt:

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Zie dat er heel wat smoelwerkjes ontbreken zeker van de begin periode ten gevolge van de crash van het systeem .

Dus knal je porem,postzegel ,snuit etc etc er effies op .
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Zal die ouwe hasses er ook effe opnieuw op knallen ( het fris en fruitige is er in verloop van de jaren wel afgesleten :p)

E0AE95A2-74D1-4385-83B0-8D4819EB7D7F.jpg
 
P

Pel

Guest
Heb je daarom de foto niet recht gezet, zodat de schade enigszins nog mee zal vallen?;)

Groet Pel.
 
P

Pel

Guest
Dan zal ik maar niet achter blijven in het smoelenboek, de meeste kennen mij wel bij mijn bijnaam Pel, maar nu is er dan ook een gezicht bij, al moet ik er bij zeggen dat ik vroeger veel knapper was.:)

Groet Pel.

Pel werkstuk specht.jpg

Zeelt gevangen in de haven Weert.jpg
Foto van recentere datum.
 

luk knops

Actieve deelnemer
10 nov 2012
138
4
Roosdaal (België)
Hallo,
moet zeggen dat ik hier niet zoveel inbreng heb, maar toch dagelijks dit magnifique forum volg, en, heel blij ben met wat ik hier al opgestoken heb!!Vooral het mengen van hobby en vakmanschap treft mij.Voila, één smoel erbij! S7300105.jpg
 

CLSystems

Nieuw lid
13 jul 2019
7
0
clsystems.nl
Even voorstellen dan maar ;)
Naam: Jeroen
Leeftijd: 45
Photo_030408_010.jpg
Foto is al wat ouder en genomen vlak voor een bruiloft (vandaar het nette pakje).
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.