15 Ski Tow Runabout

bas r

Actieve deelnemer
2 jan 2011
158
0
Hallo Allemaal,

Ik heb ontzettend veel plezier beleefd aan het bouwen van mijn eigen boot, zoals je hierboven wel kunt lezen.
Echter merk ik dat door mijn werk en andere hobby's het er maar niet van komt om vaak te gaan varen.
Ben juist nog even in de stalling gaan kijken of alles nog in orde was en ben tot de conclusie gekomen dat het zonde is dat hij daar maar staat zonder gebruikt te worden, daarom heb ik besloten om hem te verkopen.
Volgend voorjaar wil ik hem te koop aanbieden.

Aangezien ik er veel tijd en passie in heb gestoken bied ik hem ook hier aan.
Uiteindelijk zou ik het toch fijn vinden dat iemand hem koopt met dezelfde interesse en het werk waardeert wat erin is gestoken.
Misschien kan hij/zij er nog wat eigen ideeën in kwijt.
Het voordeel van deze boot is dat de volledige history hierboven omschreven staat, dat maak je natuurlijk nooit mee.

Dus…… heb je interesse?, of ken je iemand die iemand kent die interesse heeft?, :) aarzel niet, en stuur een berichtje.
Hij is te koop met of zonder motor….

Doe een goed bod en wie weet vaar jij straks met deze mooie klassieker.

Waarschuwing!!!, wordt je niet graag door vreemde aangesproken dan is deze boot niets voor jou, je trekt namelijk regelmatig bekijks ;-)
 
Laatst bewerkt:

frankgroener

Nieuw lid
28 jan 2016
1
0
Beste geertjun en de rest in dit forum, ben erg enthousiast geworden Door dit forum om ook een 15 ski tow runabout boot te bouwen! mijn vraag is waar ik de bouwtekening het best kan kan kopen? alle tips van jullie neem ik mee en zal ook het eea posten!
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland

OpaDick

Nieuw lid
25 sep 2016
1
0
Jonge jonge jonge, ik ben het nieuwe lid, even voorstellen: OpaDick ben 71 jaar oud, of jong zo je wilt. Ik zit al enige tijd te lezen over het boot project van deze runaboot.In een woord GEWELDIG! Als je dit kunt ben je een vakman, zou graag dit ook kunnen,maar helaas ben ik er te oud voor en heb ik niet de kwaliteit en de centen om een dergelijke boot te kunnen bouwen. Maar nogmaals wat een prachtig werkstuk is dit! Het zien en lezen van deze pagina's heeft veel bij mij losgemaakt, ik vertel er graag een andere keer over. Het is nu laat en ga proberen te slapen,maar het houdt mij wel bezig........raak er niet over uitgedacht.......kon ik dit nog maar delen met mijn vader.....hij was een fervent amateur bootjes bouwer.....en eens heeft hij in de jaren 50 van de vorige eeuw eerherstel runa boot gebouwd.Voor die tijd een waar kunststukje.....immers in een tijd van weder opbouw en relatief armoedige tijden presteerde mijn ouwe heer het om vanaf tekening!!! deze boot te maken. Maar ik merk nu dat ik gaandeweg nu al bijna alles aardt vertellen ben.....dus STOP!! een volgende keer meer, ik heb zelfs nog wat foto's van de bewuste boot......allemaal geschiedenis maar o zo dierbaar voor mij. Het lezen en zien van de boot van U heeft de tijd voor mij teruggezet naar mijn jeugdjaren! Dank u wel, ik zal nog vaak kijken en lezen naar de prachtige foto's van een hele mooie boot! Tot het volgende bericht. Ik ga NU proberen te slapen als dat lukt!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.