Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

baan als leerling houtbewerker

dag allemaal,

ik weet niet of het toegestaan is dit hier te plaatsen, anders hoor ik het graag.

Ik ben op zoek naar een baan als leerling meubelmaker / interieurbouwer.
    mijn portfolio en cv kunt u vinden op http://gj-zoekt.nl/werk
    weet u misschien iets of iemand? dan hoor ik het graag van u.

alvast hartelijk bedankt!

gj nieuwburg

Re: baan als leerling houtbewerker

Natuurlijk mag GJ, heel goed zelfs! Misschien kun je hier nog iets meer gegevens vermelden, zoals waar je woont en ik welke specifieke meubelbranche je wat zoekt, helemaal machinaal, scheepsbetimmering, interieurbouw etc. Heel veel succes,

jaap

fijn dat dat kan!

nog wat gegevens:
    ik ben woonachtig in Diemen (Noord-Holland). Ik zoek eigenlijk vrij breed, vooral om veel te leren en ervaring op te doen! Dus het kan interieurbouw, meubelbouw zijn, maar ook scheepsinterieurbouw. Ik houd wel van detail, dus alleen maar machinaal zou ik bijv. minder leuk vinden. Het gaat me echt om de fijnhout bewerking, als je dat zo kunt noemen. Op mijn website is ook te zien wat ik al gemaakt heb en is ook mijn CV te vinden.

Met jou leeftijd en achtergrond is deeltijd HMCollege in Amsterdam een goede optie. De theorie is echt makkelijk te doen met jou denkvermogen en de stage's / werkplekken geven je ruimschoots werk ervaring.

Het mooiste van alles is dat je er nog een papiertje voor krijgt ook.

Forum Rechten