Hallo!

Wooper

Actieve deelnemer
4 jul 2011
183
0
Hoi,

ik ben Wooper/Wesley. Ik zit nu al weer een tijdje mee te kijken op dit forum zonder mij te registreren, gister bedacht ik mij dat het nu maar eens tijd is.

Ik ben sinds een jaar meer met hout in contact dan dat ik dit ooit geweest ben.(De geur van bewerkt hout kan ik maar niet weerstaan!) Dit dankzij mijn pas begonnen opleiding bouwkunde.

Ik zelf zou enorm graag meer en extra willen leren over houtbewerking vooral omdat ik hier niet de meeste aandacht over krijg op school. (Dus als iemand een hulpje nodig heeft, ik heb nog wel vrije tijd :lol: )
Gelukkig begint mijn stage direct na de zomervakantie bij een goede aannemer waar ik het waarschijnlijk erg naar mijn zin gaat hebben.

Ik heb thuis wel wat gereedschap staan maar dit is niet meer dan een decoupeerzaag, boormachine en wat handgereedschap. Ik klnus al sinds ik een hamer of een boormachine kan vasthouden alleen het meeste was huis-tuin-keuken werk. Ik ben daarom ook erg geïnteresseerd in het meubel maken.

Misschien dat ik binnenkort een leuk project bedenk om mijn tijd te vullen tijdens mijn zomervakantie.

Gr,

Wesley
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Welkom op dit mooie forum Wesley!

Ik denk dat vele mensen op dit forum het leuk vinden om je eens op bezoek te hebben. Dan kun je direct hun gereedschap en technieken zien (en misschien zelf wel meehelpen).
Waar woon je ergens?

Groeten Rudolf.
 

Wooper

Actieve deelnemer
4 jul 2011
183
0
Ik geef meteen even wat extra info wat er ook nog wel bij kon :).

Ik woon zelf in Den Haag en ik ben 18 jaartjes jong. Zou het leuk vinden om eens een kijkje te mogen nemen in een van jullie keukens :lol:

Groetjes,

Wesley
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Hey Wesley,

Welkom op het forum. Ik ben nu al benieuwd naar de foto's van de meubels die je dan nog wel eerst moet gaan maken. :D

Veel plezier op het forum!
Gr. Geert
 

Wooper

Actieve deelnemer
4 jul 2011
183
0
ík heb een krukje van school :p. Maar dat is iets waar ik niet over wil opscheppen. Ik had hem helemaal met de hand moeten maken :), maar het wel zeer leerzaam!.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.