bestellen bij Lee Valley Tools

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Ik heb het pas gedaan. Service is prima, bestellen gaat snel, betaling verloopt probleemloos, verpakking is bomproef, bezorging verloopt prima, invoerrechten en BTW worden door vervoerder afgehandeld (alleen betalen doen ze niet voor je ;-)) Het enige nadeel: de verzendkosten zijn schrikbarend. Op een order van rond $210 kreeg ik $66 voor m'n kiezen. Dat vertellen ze overigens wel netjes van tevoren en je kunt dan zonder problemen de bestelling cancelen.

Bottom line: voor de goedkoopte hoef je het niet te doen, totaal kom je op ongeveer hetzelfde uit als hier. Méér bestellen maakt de verzendkosten relatief lager, maar bij een bepaald bedrag kom je boven de drempel voor invoerrechten uit. Als je echt spullen wilt hebben die hier niet te krijgen zijn: vooral doen en even kijken hoe je met de verzendkosten uitkomt. Met het bestellen op zich heb ik goede ervaringen.

Arthur
 

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
misschien mailen of ze er aan kunnen komen. en anders een gezamenlijke bulk bestelling.

Bram
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Hoi,

ik heb al een bestelling van rick gekregen en die wou ook een 4 button locks. Per 10 is er hoeveelheidskorting, dus zal ik er dan maar gelijk 10 meenemen? Ik stuur dan alles op naar rick en dan kan je dat daar ophalen.
 

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
ik heb zeker interesse in een stuk of 5. over welk tijdsbestek hebben we het nu? En welke weg gaat het materiaal?

Bram
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
goed ik zal proberen een 15 - 20 locks mee te nemen.

Ik ga ze zelf in de winkel halen. Ik kom terug van mijn reis op 31 juli, dus ten vroegste de week van 1 augustus dat ik ze opsturen kan.
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Hey, even snel tussendoor op reis:

ik ben gisteren langs Lee Valley geweest (erg leuke winkel!!), maar ze hadden nog maar 7 button locks binnen...(ze komen dacht ik volgende week terug binnen) Ik heb die 7 uiteraard meegenomen, maar nu wordt de vraag natuurlijk: wie komt er toe met minder of zal dan zelf wel bestellen bij Lee Valley?

Ik was van plan om er 20 te kopen: 5 voor Bram Simba, 10 voor rick en 4 voor coko. de laatste was dan voor mezelf, maar eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid. Dus ik hoef er geen te hebben. Kunnen jullie me laten weten wat het wordt?

De rest van de besteling is overigens in orde hoor ;)
 

Henkie

Actieve deelnemer
13 jul 2011
108
3
Ik heb op de site gekeken en zag daar beitels van Nirex, ik twijfel tussen de Nirex en MHG van Dietrich's winkel. Zijn die Nirexen goed?
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
SamPonette zei:
Hey, even snel tussendoor op reis:

ik ben gisteren langs Lee Valley geweest (erg leuke winkel!!), maar ze hadden nog maar 7 button locks binnen...(ze komen dacht ik volgende week terug binnen) Ik heb die 7 uiteraard meegenomen, maar nu wordt de vraag natuurlijk: wie komt er toe met minder of zal dan zelf wel bestellen bij Lee Valley?

Ik was van plan om er 20 te kopen: 5 voor Bram Simba, 10 voor rick en 4 voor coko. de laatste was dan voor mezelf, maar eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid. Dus ik hoef er geen te hebben. Kunnen jullie me laten weten wat het wordt?

De rest van de besteling is overigens in orde hoor ;)

Hey Sam, als ik er een kan overkopen ben ik al tevreden. Dan vechten Bram en Rick om de resterende.
 

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
Super!
Hopelijk heb je het goed naar je zin.
Was het ook gelukt om de scharnieren te halen?

Bram
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Erg leuk hier :)

heb nog een houten franse werkbankklem gekregen van mijn oom! Heb dus nu de shroefdraad en het blokje waarin deze schroeft mee in de rugzak.

de scharnieren en schroeven enzo zijn in orde.
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
En hopla, Ik ben weer in het land! Geen problemen gehad met de douane, dus alles is veilig hier geraakt :mrgreen:

hier alvast een foto van je bestelling en mijn nieuwe speelgoed, enjoy ;)

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Dat is een mooie verzameling. Zo'n bevelbox is echt enorm fijn om in de werkplaats te hebben en die veritas schaaf zal ook niet misstaan in mijn werkplaats, hahaha!!

Welkom terug in Europa!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.