Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Werkruimte te huur in Voorhout (leiden)

Hallo allemaal,

Sinds een half jaar huur ik een joekel van een werkruimte in Voorhout. Ik heb daar de beschikking over een loods van 600 m2. In mijn eentje, dat is best veel ruimte. Ik gebruik zelf de helft van deze ruimte. De andere helft is nu nog voor opslag (bloempotjes) in gebruik maar komt eerdaags leeg te staan. Nu denk ik eraan deze ruimte te gaan verhuren aan diegene die tijdelijk een ruimte zoekt waarin hij/zij lekker kan klussen (tijdelijk) en tegelijkertijd gebruik kan maken van mijn gereedschap (zaagtafel, freestafel, spuitcabine, etc.), werktafels. Ook kan ik materiaal goedkoop leveren, hout, verf, bevestigingsmiddelen, scharnieren, etc. Rondom het gebouw voldoende parkeer ruimte, overheaddeuren (makkelijk laden lossen). Er zijn boxen (eigen ruimte), ruimte op de begane grond of een zeer grote zolder te huur.

Voordat ik met dit idee verder wil gaan zou ik jullie willen vragen of er behoefte is aan dergelijke ruimte. Wat vindt je van het idee? Tijdelijk ruimte huren volledig voorzien van gereedschap (Festool, Milwaukee, Bosch, Makita, Dewalt)

Re: Werkruimte te huur in Voorhout (leiden)

En wat heb je in die bloempotjes staan??
    Plantjes??
    Dan zou ik er geen ruchtbaarheid aan geven...........................

:mrgreen:

Re: Werkruimte te huur in Voorhout (leiden)

hoi met dennis ik heb intresse in een klus ruimte u kunt me bellen voor verdere info op 0641953375

Forum Rechten