Waar laat ik die verd.. lijmklemmen toch

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Ik was vandaag op de open dag van het HMC in Rotterdam. Ik vond daar de onderstaande oplossing voor al mijn lijmklemmen

HG Hugo

Attached files
 

bos1

Nieuw lid
21 sep 2010
13
0
Interessant, tot er iemand van de trap valt omdat hij/zij 4 klemmen ineens wou pakken.
Met wat geluk van er langs de zijkant van de trap nog een klem omlaag op een ander zijn kop.

Misschien dat ze hier toch wat beter zouden nadenken over veiligheid?
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.055
62
je kan alleen de klemmen pakken als je naast de trap staat, je moet de vaste bek van de klem schuin naar boven duwen en dan kan je hem onder die balk wegtrekken.
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
die klemmen kunnen inderdaad absoluut niet per ongeluk wegglippen. veilig zat dus, aangezien ze even veilig hangen als op een standaard lijmklemmenkar. Tenzij je houtbewerking eerder ziet met ovenwanten aan?

Handig idee, als je een verdiepje hebt :) Ik hang ze voorlopig voor een weinig gebruikt schap in mijn garage. Daar hangen ze bijna nooit in de weg :)
 

bos1

Nieuw lid
21 sep 2010
13
0
ArtHarg zei:
Ze zullen best nadenken. En dan pak je de klemmen als je náást de trap staat en niet wanneer je erop staat. Problem solved.

Perfect dan.
Ik denk dat de foto voor mij gewoon niet duidelijk maakt hoe de klemmen dan vastklemmen aan de bovenkant.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.