opbergen van handgereedschap

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
al enige maanden zit ik te peinzen welke methode ik ga gebruiken om mij handgereedschap op te bergen er zijn tig ideen de reveu gepasseert en aan de ene kant wil ik een mooie kast maken en daarin alles opbergen maar als je dan weer eens ergens een klusje moet doen. dus nu was mij laatste plan om systainer te kopen en daar een lade kast voor te maken zodat je ook verschillende open kan laten staan

maar ben benieuwd hoe jullie het doen.

en wens jullie allemaal een goed uiteinde en prettig 2009
 

tuoh

Oud hout
Nou in de loop der jaren heb ik al van alles geprobeerd, zelf gebouwde gereedschapskisten open en gesloten versies, pvc open stapelbakken, zelfs verrolbare pvc koffers, maar telkens was er wel iets, te groot, te zwaar, te klein, niet overzichtbaar.

Maar twee jaar geleden heb ik de ware gevonden, een gereedschapszak uit zware stof en met een harde bodem, het gereedschap wordt verticaal weggeborgen, en er is plaats voor lange smalle gereedschappen, handzagen, waterpas, grote schroevendraaiers, koevoeten, etc. alles heel overzichtelijk en geen gezoek naar de juiste tool.

De gereedschapszak is voorzien van een brede schouderriem, dus gemakkelijk te manipuleren.

De naam van dit wonder: Veto Pro Pac XXL-F kost wat maar je hebt wat.

Ps: Stanley heeft nu ook iets dergelijks in het gamma de "Fat Max"


Mvg,

André
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
ik had deze wel eens gezien van Stanley alleen het idee dat ik dan alles in één tas heb zitten als ik dat red. is voor mij nog twijfel achtig want heb al redelijk wat VDE gereedschap en dan nog allerlei steek en ring en dop spul en natuurlijk niette vergeten mij timmerkist Maar wel goed te lezen dat ik niet de enige ben die opzoek is (en was) naar de juiste oplossing

hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.