kapstok spiegel en plankje aan de muur

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
voor mijn schoonouders heb ik een kapstok een spiegel en een plankje voor aan de muur gemaakt
ze wilden iets nieuws omdat ze de hal opnieuw gedaan hadden en ik had de eer dat te mogen doen
hierbij wat foto's










ik heb alles zo gemaakt dat het strak tegen de muur aan zit en evengoed onzichtbaar opgehangen :D

alle op en aanmerkingen zijn welkom :)

groeten Bas

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
He Bas,

Alles ziet er enorm robuust uit. Misschien had alles iets dunner gemogen maar dat is mijn persoonlijke smaak. Hoe is het werkstuk ontvangen?
 

WR1944

Oud hout
rickkoorman zei:
Alles ziet er enorm robuust uit. Misschien had alles iets dunner gemogen maar dat is mijn persoonlijke smaak. Hoe is het werkstuk ontvangen?

Het ziet er functioneel en degelijk uit. En inderdaad flink aan de zware kant. Het ziet er erg Duits uit. Wat voor mij het meest opvalt zijn de haken. Die hadden wat forser gekund en dan in een rustieke look. Dan had het meer een samenhangend geheel gevormd.
Maar als je, zoals ik, geen vlak/vandiktebank of lintzaag hebt is het vaak eenvoudiger uit te gaan van bestaande maten dan om te proberen de zaak met de schaaf of zaag aan te passen.
Maar als de opdrachtgever/gebruiker tevreden is ....
 

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
ik ben inderdaad beperkt met mijn electrische gereedschap en ik ben nog niet zover dat ik alles met de hand kan vandikte schaven dus ik zit en beetje aan de standaard maten vast
maar zelf was ik wel heel tevreden over het resultaat en mijn schoonouders ook
ik houd wel van robuust :)
die haakjes hadden mijn schoonouders zelf uitgekozen dus daar had ik niets over te zeggen :p

groeten Bas
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.