Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

kapstok spiegel en plankje aan de muur

voor mijn schoonouders heb ik een kapstok een spiegel en een plankje voor aan de muur gemaakt
    ze wilden iets nieuws omdat ze de hal opnieuw gedaan hadden en ik had de eer dat te mogen doen
    hierbij wat foto's

ik heb alles zo gemaakt dat het strak tegen de muur aan zit en evengoed onzichtbaar opgehangen

alle op en aanmerkingen zijn welkom

groeten Bas

Attached files

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: kapstok spiegel en plankje aan de muur

He Bas,

Alles ziet er enorm robuust uit. Misschien had alles iets dunner gemogen maar dat is mijn persoonlijke smaak. Hoe is het werkstuk ontvangen?

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman
    Alles ziet er enorm robuust uit. Misschien had alles iets dunner gemogen maar dat is mijn persoonlijke smaak. Hoe is het werkstuk ontvangen?
    Het ziet er functioneel en degelijk uit. En inderdaad flink aan de zware kant. Het ziet er erg Duits uit. Wat voor mij het meest opvalt zijn de haken. Die hadden wat forser gekund en dan in een rustieke look. Dan had het meer een samenhangend geheel gevormd.
    Maar als je, zoals ik, geen vlak/vandiktebank of lintzaag hebt is het vaak eenvoudiger uit te gaan van bestaande maten dan om te proberen de zaak met de schaaf of zaag aan te passen.
    Maar als de opdrachtgever/gebruiker tevreden is ....

ik ben inderdaad beperkt met mijn electrische gereedschap en ik ben nog niet zover dat ik alles met de hand kan vandikte schaven dus ik zit en beetje aan de standaard maten vast
    maar zelf was ik wel heel tevreden over het resultaat en mijn schoonouders ook
    ik houd wel van robuust
    die haakjes hadden mijn schoonouders zelf uitgekozen dus daar had ik niets over te zeggen :P

groeten Bas

Forum Rechten