Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Fijnmetaalbewerkergezocht!

Ik heb overal gezocht maar kon het niet vinden, een fijnmetaalbwerkings forum. Vandaar dat ik de vraag hier maar stel.

Ik ben bezig om een simpel montageframe te bouwen waar ik een fietsframe in kan lassen. Voor dit montageframe heb ik een aantal onderdelen nodig die moeten worden gemaakt op een draai en freesbank. Zelf heb ik niet de apparatuur daarom zoek ik iemand die dit voor mij kan doen.
    Het gaat om een twee assen en een set simpele ringen uit RVS. Daarnaast moeten er een aantal sleuven gefreesd worden in een meetalenbalk van 40 mm dik, plus wat kleine afwerkingen als gaten om bouten in te verzinken.

Is er iemand op dit forum (of iemand kent) die de apparatuur heeft en tegen vergoeding deze onderdelen wil en kan maken?
    Een suggesties voor een forum('s) waar deze vraag misschien beter geplaatst zijn ook welkom.

gr,

Clemens

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Re: Fijnmetaalbewerkergezocht!

Als ik aan fijnmetaalwerken denk zie ik kleine onderdeeltjes en nauwe toleranties. Na een opleiding fijnmetaalbewerken op de LTS weet ik wel een beetje waar ik over praat. En een metalen balk van 40 mm dik hoort eerder in de scheepsbouw of in de bruggenbouw thuis, om een paar richtingen aan te geven.
    Probeer in de Gele Gids (ook op het Internet te vinden) een metaalbewerkingsbedrijf te vinden.
    Maar misschien zijn er ook metaalbewerkers op dit forum te vinden.

klopt die balk is wat aan de groffe kant als we over fijnmetaal spreken. Fijn staat in meer voor nou keurig in dit geval.

Op het forum zwerft een houtbewerker rond die uit een geslacht van alleen maar metaalbewerkers komt.Ik ben even zijn naam kwijt maar met de zoekfunctie is hij wel te vinden.

succes met zoeken, Hugo

Waar kom je vandaan? Ik weet nameljk nog wel een paar mensen. Maar makkelijkste is om samen even te praten over wat je precies wilt e.d.

Groeten,

thom

Forum Rechten