Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Werkplaats in Frankrijk

Dit is mijn werkplaats in het huis van mn ouders in de bourgogne.

De laatste keer dat ik er was heb ik de werkplaats zo ingericht, hij is nog lang niet af maar dat is ook wel te zien.

Ruimte zat, leuk uitzicht vanuit de werkbank(uit Nederland meegenomen). Alle machines pasten op een aanhanger, toch handig als je nog geen grote machines hebt gekocht.

De verbouwing is nog niet zo ver gevorderd dat er veel houtwerk is maar ik ga deze zomer alvast een keuken maken, en er staat nog veel meer op het menu:

-een trap
    -kasten, meubels etc.
    -over een paar jaar wil ik een kayak bouwen

Er is enorm veel hout uit het huis gesloopt wat als lambisering gebruikt is, dus ik heb de montage/paneelzaagtafel in elkaar geflanst van dit hout. Ik moet nog een voorraad 'edelhout' aanleggen voor het fijne werk.

Deze zomer zal ik updates plaatsen als de werkplaats wat beter is ingericht.

Attached files

Re: Werkplaats in Frankrijk

Nou Dries dat ziet er gaaf uit: een rustieke werk/hobby omgeving in een glooiend landschap, dat vraagt toch om een bourgondische dagindeling inclusief versnaperingen.
    Lijkt mij heerlijk zo in la douce France.
    vr.gr. Jan Pranger.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Tres bien!!! Lekker ruime werkplaats met een heerlijk uitzicht!!

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Ziet er goed uit.
    Als ik niet via het Internet met m'n penpal uit 1963 in contact was gekomen en als ik daar ook niet mee getrouwd was, had ik nu waarschijnlijk ook in Frankrijk gezeten. Ik was al in de buurt van La Rochelle aan het rond kijken en had al een paar aardige mogelijkheden op het oog, compleet met ruime garage (= werkplaats natuurlijk).
    Maar ik zou m'n huidige situatie voor geen goud willen ruilen. Maar misschien kan ik m'n vrouw voor Frankrijk interesseren. :mrgreen: :twisted:

Mooie werkplaats, herkenbaar uitzicht (heb zelf ook een huis in de Bourgogne, meer bepaald de Morvan). Kan het me helaas niet veroorloven om twee werkruimtes te hebben.

Forum Rechten