Daniel Lohues : Hout moet

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Enige tijd geleden is de nieuwe CD van Daniel Lohues(zanger van Skik) uitgekomen. Erg mooie liedjes met vaak nog mooiere teksten. De titel van de CD is Hout moet. Dit moet ons als houtbewerkers natuurlijk enorm aanspreken. Een echte aanrader!!

Onderstaande komt van zijn site:
Na zijn indrukwekkende 'Allennig' serie van de laatste jaren komt Daniël Lohues ook dit jaar met nieuw werk. De liedsmid uit Erica gaf zijn album en het bijbehorende theaterprogramma de titel ‘Hout moet’. Daarover zegt hij; 'Als een boom omgezaagd is zie je vaak na een jaar weer een nieuw takje met blaadjes uit de overgebleven stronk komen. Het hout is nodig geweest. Het nieuwe takje staat voor hoop. Zo gaat het in de natuur, dat relativeert lekker weg'.


http://web.lohues.nl/dlohues/index2.php
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Hahahaha, yep het is wel makkelijk wanneer je het dialect kan verstaan !! Zijn songtexten staan echter allemaal online en zijn kunststukjes op zich.
 

123chris

Actieve deelnemer
25 jun 2010
58
0
Hattem
Hoi Rick,

Ik ben vorige maand bij Daniel geweest in Odeon. Prachtig concert. Hij staat op het podium in zijn joggingbroek, maar speelt wel de sterren van de hemel.
Mooie muziek gemaakt door een normaal mens. Heerlijk.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Ha, dat met die joggingbroek kan ik me voorstellen. Het is mooi om te zien hoe weinig hij zich aantrekt van de grillen van de muziekindustrie!!

Het is lekkere muziek voor in de werkplaats!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.