Doosjes : wenge en verslapen beuk

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@Jan : het beuken is "naakt"inderdaad mooier dan met olie. Dit vind ik eigenlijk met veel houtsoorten.

Mijn freestafel ontwikkelt zich door de tijd heen. Momenteel is het een box van spaanplaat met een top van betontriplex en alu-geleiders. De "fence "is mdf.

Bij mij hangt er een mooie triton onder, een andere frees zou ook goed kunnen. Het voordeel van de triton is het hoogte-verstel-systeem. Dit werkt erg makkelijk!!
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
rickkoorman zei:
Mijn freestafel ontwikkelt zich door de tijd heen. Momenteel is het een box van spaanplaat met een top van betontriplex en alu-geleiders. De "fence "is mdf.

Bij mij hangt er een mooie triton onder, een andere frees zou ook goed kunnen. Het voordeel van de triton is het hoogte-verstel-systeem. Dit werkt erg makkelijk!!

Wij willen foto's. Wij willen foto's. Wij willen foto's. etc.etc.etc :D
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Toch wel apart dat iedereen zo verschillend over de verstekverbinding denkt. Ikzelf vind het, in tegenstelling tot Jaap, juist een chique verbinding :eek: . Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe je hem toepast, maar voor randen, lijsten doosjes en ander klein en fijn werk vind ik het juist erg geschikt. Maar ja, gelukkig verschillen de smaken ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.