HMC Eindexamenexpositie 2011

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Hij komt er over een weekje weer aan de expo van de eindexamen leerlingen, hij zal plaats vinden op de volgende datums :

Rotterdam
Dinsdag 28 juni 13:00 tot 17:00
Woensdag 29 juni 13:00 tot 17:00

Amsterdam
Dinsdag 12 juli 15.00 – 21.00 uur
Woensdag 13 juli 15.00 – 21:00 uur

Ik had het idee om een kleine forum meeting te houden op 1 van de 2 dagen van Rotterdam en dan met zen allen een rondje te lopen over de expo en wat te kletsen over de meubelstukken en natuurlijk over onze eigen werk.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Leuk idee. Ik ga zeker naar Amsterdam aangezien een vriend daar zijn werkstuk heeft staan waar ik erg benieuwd naar ben. Ben ook wel benieuwd naar de school op zich.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
In Rotterdam staat een meubel stuk met hele fijne zwaluwstaarten en 1 met fineer werk in de vorm van de skyline van Rotterdam. Dat vind ik zelf wel 1 van de mooiste stukken
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Jefmen, ik ga zeker in Rotterdam even langs. Kijken wat er nieuw is en wie er zoal werken/leren.

Bedankt voor de tip.

HG Hugo
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
het is alleen jammer dan dat we langs elkaar heen lopen. ik ben zelf vandaag ook al ffe over de expo gehobbeld met de opbouw. de grote lijnen staan al opgesteld nu nog de laatste dingen en dan kan die open.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo fORUM"ERS

vANMIDDAG BEN IK IN rOTTERDAM NAAR DE OPEN DAG VAN HET hmc GEWEEST. ( oEPS) Ik heb de officiële opening voorbij laten gaan. Het was er warm en vooral druk. Wat mij opviel is de klassieke indeling, De meiden doen van alles met het interieur, en de jongens maken allerlei soorten meubels. Ik heb div foto's genomen en hier en daar een praatje gemaakt. Als het over de toekomst van het vak meubelmaken gaat maak ik me niet echt ongerust. Klas na klas de leukste nieuwe en vooral verrassende ontwerpen op zeer vakkundige wijze uitgevoerd. hieronder een paar foto's. Ik weet niet precies wie de makers zijn, Sorry. ;) ;) ;)
Wil je je naam in de ondertitel ,mail mij dan maar even.

Hartelijke groet Hugo

Attached files
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
zo te horen heb je je eigen goed vermaakt ik ga morgen over de expo heen. er waren dit jaar 2 meiden die afgestudeerden voor meubelmaker. hun producten waren de kaptafel en de kersen kast met de gebogen lades. Er was een meubelmaker die volgend jaar een dag terug moet komen voor 1/10 punt

Het eerste meubel stuk is gemaakt door Lars Vink
 

janus91

Actieve deelnemer
26 mrt 2010
59
0
Toevallig ben ik gisteren met een paar klasgenoten wezen buurten op de expo (ik ben volgend jaar aan de beurt met mijn examenwerkstuk ;) ) en heb ook een paar foto's gemaakt van werkstukken die ik wel mooi vond :)

Attached files
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.